Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ديدارهاي هفته سوم و چهارم از مرحله پاياني ليگ نوجوانان پسر «جام آينده سازان المپيک» روز پنجشنبه – 17 آبان‌ماه با حضور 8 تيم راه‌يافته به اين مرحله در فدراسيون تکواندو برگزار مي‌شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، ديدارهاي هفته سوم و چهارم از مرحله پاياني بيست و دومين دوره ليگ نوجوانان پسر «جام آينده سازان المپيک» روز پنجشنبه – 17 آبان‌ماه با حضور تيم‌هاي پاس قوامين، لوازم خانگي کن، هيات تکواندو استان کرمانشاه، باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان، باشگاه يزدان، هيات تکواندو جنوب‌غرب تهران، هيات تکواندو شهرستان فرديس و هيات تکواندواستان زنجان در فدراسيون تکواندو برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه رقابت هاي به شرح ذيل است:

هفته سوم///
تيم هيات تکواندو استان کرمانشاه – تيم هيات تکواندو استان زنجان
تيم باشگاه يزدان – تيم هيات تکواندو شهرستان فرديس
تيم پاس قوامين – تيم باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان
تيم لوازم خانگي کن - تيم هيات تکواندو جنوب‌غرب تهران

هفته چهارم///
تيم هيات تکواندو استان کرمانشاه – تيم لوازم خانگي کن
تيم باشگاه يزدان – تيم باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان
تيم هيات تکواندو شهرستان فرديس – تيم هيات تکواندو جنوب‌غرب تهران
تيم پاس قوامين – تيم هيات تکواندواستان زنجان
گفتني است؛ در پايان هفته دوم اين رقابت‌ها تيم لوازم خانگي کن با کسب 6 امتياز و تفاضل 8 در صدر جدول قرار گرفت، هيات تکواندو زنجان با کسب 6 امتياز و تفاضل 8 رده دوم را به خود اختصاص داد و هيات تکواندو کرمانشاه با 6 امتياز و تفاضل 4 سوم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوجوانان تکواندوکار جام آينده سازان المپيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان