Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با گرامیداشت یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، ۵ هزار شهید معلم و در حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ها و جشنواره‌ها برای تکریم کسانی است که امنیت و همه داشته‌های خود را مدیون آنها هستیم؛ اولین و ابتدایی‌ترین وظیفه انسان‌هاست که قدردان کسانی باشند که مدیون آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نکته دوم که ما اعضای خانواده آموزش و پرورش باید به آن بیشتر توجه داشته باشیم، اشاعه فرهنگ و سیرت شهداست؛ این موضوع اهمیتش بیش از سایر مواردی است که دنبال می‌کنیم.

بطحایی افزود: شهدا با فرهنگ غنی هستند که تمدن انقلاب اسلامی را ساختند و باید فرهنگ ایثار و شهادت دو فرهنگی است که در کنار یکدیگر تعریف و تبلیغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در کتاب‌های درسی از شهدا یاد شده است و نام و فعالیت تعدادی از آنها در کتاب‌های درسی آمده است، گفت: ۲۰۰ هزار شهید در کشور داریم که یک چهارم شهدا متعلق به خانواده آموزش و پرورش است و ما باید بیش از آنچه در کتاب درسی است، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: نباید دلمان را به برنامه و جشنواره گرامیداشت شهدا دلخوش کنیم که این نهایت خسران است و اگر گرفتار شویم، ضرر کردیم.

وی اظهار کرد: امسال تلاش کردیم این گرامیداشت در سطح کشور پخش شود اما یک خطری ما را نگران می کند که اگر این مراسم را در استان‌ها خرد کنیم، از فروغ، نورانیت و عظمت چنین جلسه‌ای کاسته شود.

بطحایی تصریح کرد: پیشنهاد می کنم برای سال آینده ضمن تسری این جشنواره به کل کشور، برنامه ملی با شکوه بیشتر برگزار شود و پیام ایثار و شهادت ترویج شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش معلم حضرت امام آموزش و پرورش انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت خانواده کتاب درسی ایثار و شهادت آموزش و پرورش ایثار و شهادت انقلاب اسلامی دانش آموز مدرسه معلم وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم

لحظاتی از شعرخوانی یک معلم در دیدار شب گذشته جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) را در این ویدئو ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم