Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:31:34 GMT

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۷۵۵۵

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در زمان بارش برف به رانندگان توصیه می‌شود تا زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند، اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در محور دندی-تکاب در استان زنجان و محور بیجار-کردستان در استان کردستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از بارش باران در ۵ استان کشور خبر داد و افزود: باران در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان، مرکزی و همدان مشاهده می‌شود.
سرهنگ رحمانی درباره ترافیک روزانه و کاری نیز گفت: باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین محدوده مهرشهر تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران- کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره از ترافیک نیمه سنگین برخوردار هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف وضعیت راه های کشور وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های انارک، هزارچم، تونل کندوان و گرماب، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو، شنگلده و آب اسک هستیم.

وی ادامه داد:  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر را شاهد هستیم.

او درباره  آخرین وضعیت جوی هم گفت:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد