Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان کوثر با محوریت تصمیم گیری در خصوص ماده ٤ قانون تسهیل ازدواج جوانان توسط اداره ورزش و جوانان و با حضور فرماندار این شهرستان تشکیل جلسه داد.

وحید کنعانی فرماندار کوثر دراین جلسه اظهار داشت: مسئله شناسی و تسهیل امور جوانان تکلیف جدی دستگاه ها و نهادهای متولی است و در شرایط و فرصت های مطلوب باید از قابلیت جوانان به نحو احسن بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اشتغال و مسکن دو مقوله و مولفه مهم در ازدواج جوانان است که دولت در این زمینه ها با ارائه بسته های حمایتی گام‌های مهمی برداشته است.

کنعانی با بیان اینکه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان دارای نتایجی باشد گفت: جلسات باید به صورت کاربردی و با دستور کار مشخص برگزار شود تا در این زمینه خروجی داشته باشیم و بتوانیم به بخشی از نیازهای جوانان رسیدگی کنیم.

رئیس ستادساماندهی جوانان شهرستان کوثربا اشاره به اینکه تشکلهای غیر دولتی می توانند بازویی توانمند برای مدیران باشند ادامه داد: بخشداران باهمکاری دهیاران اشتغال وشور و نشاط را با استفاده ازامکانات موجود به روستاها ببرند.

وی با اشاره به اهمیت جوانان در توسعه و ترقی جامعه گفت: آینده ی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان آن جامعه دارد.

فرماندارشهرستان کوثرادامه داد: بخش اعظمی از مشکلات ما عدم شناخت مدیران و دستگاههای عضو از نیازها وظرفیت های جوانان است .

کنعانی گفت:درجهت تلاش برای تسهیل ازدواج جوانان سالن های ورزشی شهرستان برای جشن های عروسی دراختیار زوجهای جوان قرار می گیرد.

وی در پایان افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت جوانان در حوزه های مختلف را کلید توسعه همه جانبه کشور خواند که باید بیش از پیش به آن توجه گردد.

همچنین میرمرسلی رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوثر در ادامه این جلسه از جوانان به عنوان ارزشمندترین و بهترین سرمایه های جامعه نام برد و در این خصوص گفت: اداره ورزش و جوانان کوثر با توجه به اهمیت موضوع برنامه های ویژه ای را در راستای ساماندهی امور جوانان پیش بینی کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج سرمایه فرماندار قانون مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد