Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید پس از برد کهکشانی‌ها در هفته یازدهم لالیگا پیام عجیبی در توئیتر منتشر کرد. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس یک روز پس از پیروزی 2  بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید در ابتدای هفته جاری در صفحه توئیتر خود پیام عجیبی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام عکسی از خود در حال رفتن روی چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای گرم کردن قبل از یکی از بازی‌های رئال مادرید را گذاشته و زیر آن فقط این جمله را نوشته است:«روز گذشته ما یک بازی را در لالیگا بردیم».

انتشار چنین پیامی از سوی هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید که ظاهراً از ناکامی‌های متوالی و 5 بازی پی در پی بدون برد تیمش در لالیگا پیش از مصاف با وایادولید خسته شده بود، واکنش‌های متفاوتی را از سوی اهالی شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است و بیشتر از همه هواداران بارسلونا برای طعنه زدن به رقیب دیرینه‌شان از آن استفاده کرده‌اند.

رئال مادرید با پیروزی این هفته‌اش در بازی خانگی مقابل وایادولید، سر و سامانی به وضعیت خود داد و با 17 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد، هرچند این تیم هنوز با بارسلونای صدرنشین 7 امتیاز فاصله دارد.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس

اسطوره فوتبال آمریکایی میهمان ویژه ال کلاسیکو بود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه، تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ NFL (لیگ حرفه ای فوتبال آمریکایی) بود. بریدی پس از پایان بازی در رختکن رئال مادرید حاضر شد و علاوه بر شرکت در جشن پیروزی کهکشانی‌ها، با بازیکنان این تیم ملاقات کرد:

تام بریدی و جود بلینگام تام بریدی و لوکا مودریچ تام بریدی و آنتونیو رودیگر

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس