Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کشت پرور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حاشیه اتوبان قزوین – تهران در محدوده حوزه استحفاظی شهرستان البرز توسط دو دستگاه لودر و با همکاری شرکتهای کاردانان عمارت و شکیل سازان بلند پایه از نخاله و زباله پاکسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: مسئولان واحد های صنعتی و کارکنان در کنار الزامات قانونی برای ملاحظات زیست محیطی یک سری مسئولیت اجتماعی همچون سایر شهروندان در قبال محیط زیست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشت پرور هدف از انجام چنین برنامه هایی را ایجاد حساسسیت و برانگیختن حس مسئولیت اجتماعی مردم در برابر مسائل محیط زیستی دانست و گفت:کسی که یک زباله از روی زمین بر دارد خود زباله به محیط نمی ریزد و با این کار دیگران را به این عمل ترغیب نخواهد کرد.

وی تاکید کرد:امیدواریم همه با حفاظت محیط زیست به تحقق رویاهای همه انسان ها و حتی آیندگان کمک بکنیم و محیط زیست سالمی و عاری ا ز آلودگی و بدون زباله داشته باشیم و از منابع خدادادی درست، بهینه و به اندازه مصرف کنیم.

کد خبر 4450325

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکسازی طبیعت محیط زیست قزوین اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد گرگان راهپيمايي 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه سنندج شیراز موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کلاته گفت: ۳ کیلومتر از حریم رودخانه از آلودگی‌های پلاستیکی و پسماند‌های به جای مانده از گردشگران پاکسازی شد. وی بیان کرد: هفته زمین پاک فرصتی برای تامل در خصوص اهمیت زمین، طبیعت و همچنین احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به حفاظت از محیط زیست است.  این مقام مسئول با اشاره به شعار این هفته و لزوم حفاظت از زمین در برابر پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن از تمام دوستداران محیط زیست درخواست کرد تا با جمع آوری زباله‌های خود از طبیعت زیبا و کاهش مصرف پلاستیک و کیسه‌های پلاستیکی ما را در حفاظت از محیط زیست و داشتن زمینی پاک یاری کنند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی