Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد: در پی اقدام اخیر تروریستی در اهواز و اعتراض شدید کشورمان به دانمارک، سوئد، نروژ و هلند و با توجه به اتهامات اخیر به جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و دانمارک که با دسیسه چینی رژیم صهیونیستی و طراحی سناریوهای ناشیانه صورت گرفت، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه سفرای نروژ و سوئد و کاردار دانمارک در تهران را به وزارت امور خارجه دعوت و ضمن تبیین مواضع کشورمان در ارتباط با حادثه تروریستی اهواز و رد اتهامات رژیم صهیونیستی، بر وظیفه این کشورها در مقابله با تروریسم و غیرقابل قبول بودن پناه دادن به کسانی که رسما مسئولیت عملیات تروریستی اهواز را پذیرفته‌اند، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: در این دیدارها همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری‌های جامع و گسترده از جمله در حوزه های امنیتی با کشورهای مزبور و انجام تحقیقات مشترک به منظور کشف واقعیات اعلام شد.

وی اضافه کرد: آمادگی جهت همکاری مشترک برای شناسایی عوامل تروریستی که در اروپا مامن پیدا کرده‌اند، پیش از این در دیدار آشنایی سفیر هلند با معاون سیاسی وزارت امور خارجه و در گفت‌وگوهای تلفنی دو روز گذشته وزیر خارجه کشورمان با وزرای خارجه آلمان، فرانسه، نروژ، سوئد و دانمارک مورد تاکید قرار گرفته بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول