Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و بادران تهران از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال برگزار و از سوی محمد نیک سیرت، مربی تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی  بر اعتراض به تصمیمات داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به توبیخ کتبی محکوم شد.


اصغر درزی، تدارکات تیم خونه به خونه بابل نیز به دلیل اعتراض به داور و رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


*صدور قرار دستور موقت برای بادران تهران
دیدار تیم های بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت از سری رقابتهای لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی بهنام پاشازاده، تماشاچی و همراه تیم بادران تخلفاتی مبنی بر حمله ور شدن به داور بازی و مضروب کردن وی رخ داد. پاشازاده به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای لازم، از حضور و ورود به تمامی مسابقات تیم بادران تهران در تمامی ورزشگاه‌ها معلق و محروم است. وی روز 28 ابانماه باید در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.


*جریمه نقدی و محرومیت برای تیم ملوان بندر انزلی
دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و گل گهر سیرجان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار و از سوی حسن یحیی پسند، تدارکات تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


سعید سالارزاده، بازیکن اخراجی تیم ملوان بندر انزلی نیز به دلیل پرتاب بطری آب از روی سکوی تماشاگران به سوی داور و فحاشی رکیک به آن و تکرار تخلف، به چهار جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


تیم ملوان بندر انزلی به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


کلیه آرای فوق قطعی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار آخر هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17 در شهرهای اصفهان و انزلی در حال برگزاری است.

ذوب آهن صفر - آلومینیوم اراک صفر

داور: سعید رحیمی مقدم

اخراج:

گل:

 

ملوان انزلی یک -  سپاهان اصفهان یک 

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: محمدرضا سلیمانی (۱۱) برای ملوان/ شهریار مغانلو(52) پنالتی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • فوری | گلزن پرسپولیس رسما محروم شد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • فوری: دانیال اسماعیلی‌فر محروم شد!
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • ذوب آهن یک - آلومینوم اراک صفر / ملوان یک - سپاهان یک
  • ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان یک
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران