Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:23:06 GMT

بازنشر مجموعه آثار احمد عزیزی در شهرستان ادب

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۸۶۸۰

بازنشر مجموعه آثار احمد عزیزی در شهرستان ادب

مدیر عامل موسسه شهرستان ادب گفت بخشی از آثار مرحوم احمد عزیزی از سوی موسسه شهرستان ادب در حال آماده سازی است و بزودی روانه بازار کتاب می‌شود. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم رونمایی از مجموعه آثار مرحوم حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی با همت مؤسسه شهرستان ادب و سازمان بسیج هنرمندان در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمدمؤدب مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب در این مراسم اعلام کرد: بخشی از آثار مرحوم احمد عزیزی از سوی موسسه شهرستان ادب در حال آماده سازی است.

وی افزود: قصد داریم با چاپ مناسب و باز تولید آثار احمد عزیزی آثار شاخص این شاعر را مجدداً منتشر کنیم تا بازار کتاب دوباره شاهد حضور آثار این شاعر ارزشمند و انقلابی باشد.

احمد عزیزی از پیشگامان شعر آیینی پس از انقلاب که چند سال بود در بستر بیماری به سر می‌برد، که در 16 اسفند ماه 1395 در سن 58 سالگی درگذشت.

«کفش‌های مکاشفه»، «شرجی آواز»، «خوابنامه و باغ تناسخ»، «ترجمه زخم»، «باران پروانه»، «رودخانه رؤیا»، «ناودان الماس»، «ترانه های ایلیایی»، «ملکوت تکلم»، «سیل گل سرخ»، «روستای فطرت» از آثار این شاعر هستند.

انتهای پیام/

R1386/P1013149/S4,35/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شعر آیینی شهرستان ادب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعر آیینی شهرستان ادب شعر آیینی شهرستان ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • سیمینی که دانشور بود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد