Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: سارقانی که با شیوه‌ای خاص باتری‌های خودرو‌های شهروندان در مناطق غربی پایتخت را به سرقت می‌بردند در تهرانسر دستگیر شدند.

سرهنگ حسین فاضلی رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر  در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد باتری خودرو‌های ۲۰۶ هاچبک و صندوق دار مناطق غرب تهران که بدون تخریب صورت می‌گرفت کشف و دستور دستگیری سارقان در دستور کارتیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده از دوربین‌های مدار بسته محدوده‌ای که باتری خودرو‌ها سرقت شده بود مشخص گردید فردی به تنهایی با پای پیاده ضمن استفاده از یک ماسک پارچه‌ای بر صورت، یک آچار کوچک از آستین خود خارج و از زیر درب موتور اقدام به باز کردن آن می‌کرد و سپس با استفاده از آچار، باتری را باز کرده و کمی دور‌تر از محل پارک خودرو در بین شمشاد‌ها و یا آب راه کنار خیابان، باتری را پنهان و با استفاده از تلفن، محل باتری را به پسرخاله خود می‌گفت و به همین صورت به صورت سریالی باتری‌های متعددی را از خودرو‌ها باز و پنهان می‌نمود.

سرهنگ فاضلی افزود: پسرخاله این فرد پس از دور شدن این فرد از محل پنهان نمودن باتری در زمانی مناسب با خودرو ۲۰۶ سفید رنگ به محل مراجعه و باتری‌های سرقتی را جمع آوری می‌کرد تا بدین ترتیب کسی به آن‌ها شک نکند و نیز پلاک خودروشان در تصاویر دوربین‌های مداربسته ضبط نشود.

رییس کلانتری تهرانسر اظهار داشت: تیم عملیات با شناسایی محل‌هایی که بیشترین وقوع سرقت اتفاق می‌افتاد به صورت نامحسوس نسبت به کنترل تردد و شناسایی دو نفر اقدام نمودند سارقین با رویت مامورینی که در کمین ان‌ها بودند اقدام به فرار می‌کند که پس از چهل دقیقه تعقیب و گریز موفق به دستگیری آنان در محدوده کیلوتر ۴ بزرگراه شهید لشکری می‌شوند.

سرهنگ فاضلی  عنوان کرد: پس از دستگیری مشخص می‌شود دو نفر با هم پسر خاله هستند و هردوی آن‌ها ۳۰ سال دارند و قوی هیکل و دارای سوابق متعدد شرارت هستند و در بدو دستگیری تعداد ۸ دستگاه باتری کشف شد و پس از باز جویی اعتراف کردند که مدت هاست با این روش در مناطق غرب تهران روزانه بین ۸ تا ۱۰ باتری مربوط به خودرو‌های ۲۰۶ هاچ بک و صندوق دار سرقت می‌کنند و هرکدام از باتری هارا به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به مالخر در یکی از شهر‌های اطراف تهران می‌فروشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری سارق کلانتری تهرانسر پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین