Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در راهپیمایی 13 آبان قم متاسفانه شعارهایی که رنگ و بوی اختلافات جناحی و سیاسی داخلی داشت بر شعارهای اصلی که قاعدتاً باید «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات مناالذله» می‌بود، غلبه داشت.

عده‌ای که به احتمال قوی سازماندهی شده در راهپیمایی شرکت کرده بودند، تلاش فراوانی به خرج می‌دادند که شعارهای اصلی روز 13 آبان را به شعارهایی علیه رقبای سیاسی خود و علیه برجام یا دولت تغییر دهند و با شعارهایی مانند «مرگ بر سازشکار» تلاش می‌کردند دولت و یا رقبای سیاسی خود را سازشکار جلوه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام، اعتراض برخی از راهپیمایان را برانگیخت بطوری که وقتی دیدند عده‌ای مراسم 13 آبان را به صحنه تسویه حساب‌های سیاسی تبدیل کرده‌اند و شعارهای انحرافی می‌دهند، مسیر خود را تغییر داده و راهپیمایی را ترک کردند.

همچنین بعضی از راهپیمایان با مشاهده پلاکاردها و کاغذ نوشته‌هایی که همان شعارهای انحرافی را نشان می‌داد، اقدام به پاره کردن آنها نموده و از توزیع کنندگان چنین دست نوشته‌هایی خواستند دست از اختلاف انگیزی میان مردم و مسئولین بردارند.
 

جمهوری اسلامی

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شعار راهپیمایی 13 آبان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد

کاربری به نام بابک با انتشار یک عکس در توییتر نوشت: میوه فروش می‌خواد بگه وارداتیه و گرونتر بفروشه یه برچسب خارجی میزنه روش. حالا هرچی هم روش نوشته باشه مهم نیست مثلا رو گوجه سبز نوشته باشه هندونه.

منبع: برترین‌ها

tags # میوه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم