Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@04:29:25 GMT

قطر – ایران؛ 10 دی در ورزشگاه خلیفه دوحه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۹۶۳۲

قطر – ایران؛ 10 دی در ورزشگاه خلیفه دوحه

رکنا: فدراسیون فوتبال قطر برنامه چهار بازی تدارکاتی پایانی خود قبل از سفر به امارات برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 را اعلام کرد.

تدارک گسترده میزبان جام جهانی برای حضور در ترونمنت بزرگ جام ملت های آسیا 2019 با بازی تدارکاتی مقابل ایران در دوحه به پایان می رسد تا اعضای کاروان این تیم اوایل ژانویه 2019 راهی دبی محل اسکان خود در جام ملت ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام فدراسیون فوتبال قطر، عنابی ها روز 31 دسامبر (10 دی 97) از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه مدرن خلیفه شهر دوحه میزبان تیم ملی ایران خواهند بود تا شاگردان سانچز اسپانیایی جدی ترین محک خود قبل از ورود به جام ملت ها را مقابل شاگردان کارلوس کی روش پشت سر بگذارد.

نکته جالب این که فدراسیون فوتبال قطر قبل از رویارویی با ملی پوشان ایران سه بازی تدارکاتی ظرف مدت یک هفته برای این تیم در نظر گرفته که به ترتیب مقابل اردن 23 دسامبر، قرقیزستان 25 دسامبر و الجزایر 27 دسامبر خواهد بود تا برنامه فشرده تدارکاتی خود را به این شکل پایان دهد.

قطری ها همچنین در آخرین اردوی آماده سازی خود قبل از ماه دسامبر از 11 نوامبر اردوی 10 روزه ای در شهر لوزان سوئیس برپا خواهند کرد تا طی دو فیفادی این ماه مقابل سوئیس همین طور ایسلند به میدان بروند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس این 9 مرد جوانان تهرانی را به گرداب کیونت می کشاندند + عکس ماجرای حمله گوزن قاتل به پارکبان تالشی بی سابقه است اقدام وحشیانه راننده وانت پس از تصادف با موتورسیکلت + فیلم کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس کلاهبرداری با دوربین‌های لخت‎کن / پلیس فتا هشدار داد سوزاندن چربی شکمی با نسخه جوش شیرینی دردسر پیام‌های عاشقانه زن جوان برای شوهرش اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس 23 روز تجاوز وحشیانه به دختر 5 و 18 ساله اصفهانی / مرد بیرحم همانند صدام است + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماشین ها در کیلومتر ۳ جاده زابل پرواز می کنند! + فیلم لحظه حمله مار به یک مرد + تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جام جهانی قطر ایران بازی جام ملت های آسیا قطر ورزشگاه عکس ایران فیلم زن جوان قتل شهرستان دختر رئیس عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ به وقت ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور در حاضر با مربی‌گری حمید مطهری به مصاف رقیبان می‌رود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت. بررسی پنج بازی آخر دو تیم در رقابت‌های مختنلف نشان می‌دهد که استقلال برتری کاملی دارد و توانسته ۴ بار تراکتور را شکست دهد و تنها یک بار به تراکتور باخته است.

 

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر