Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، گفت: اجرای پروژه روشنایی و بهره برداری ۱۰ بلوک معابر داخلی شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.

 فرهاد ایزدی در جمع خبرنگاران گفت: تامین روشنایی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی امنیت فردی و اجتماعی در معابر شهرک ها و نواحی صنعتی، محسوب می شود لذا ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از دغدغه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی اظهار کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوب مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای استان و شهرستان، اجرای پروژه روشنایی و بهره برداری ۱۰ بلوک معابر داخلی این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

 

ایزدی با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی یک سوم از مساحت شهرک صنعتی اشتهارد را تحت پوشش قرار داده است، خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک های صنعتی البرز به بهره برداری رسیده و بیش از ۱۲۰۰ پایه برق و لامپ های خیابانی ۵۰ وات بخار سدیم و با خازن های کم مصرف همراه با تکنولوژی روز دنیا در این پروژه مورد استفاده قرار گرفت.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده