Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:21:00 GMT

اعتبار خبرگزاری ایرنا ضامن صحت اخبار است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۹۹۱۳

اعتبار خبرگزاری ایرنا ضامن صحت اخبار است

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اعتبار و جایگاه اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ضامن صحت اخبار منتشر شده این رسانه است.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان افزود: اگر این خبرگزاری بر خبری صحه بگذارد، دنیا بر صحت این رسانه توجه و عنایت ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر این که رسانه ها قابلیت اطلاع رسانی جامع و کامل را از عملکرد نیروی انتظامی دارند افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی این قابلیت را به صورت ویژه در اختیار دارد.
فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: زمانی که خبری از خبرگزاری ایرنا منتشر شود، احساس امنیتی که مهمتر از خود امنیت است در جامعه پایدارتر خواهد بود و هدف فعالیت نیروی انتظامی ایجاد همین احساس امنیت در بین مردم است.
وی گفت: ارتباط نیروی انتظامی با خبرگزاری جمهوری اسلامی ارتباطی تعریف شده است و از سوی معاونت اجتماعی به صورت جدی و دوسویه به خوبی این ارتباط برقرار است.
قاسمی با بیان اینکه نیروی انتظامی رسانه ها را پل ارتباطی بخش های تخصصی خود با آحاد جامعه می بیند، ادامه داد: انتظار ناجا برای انجام این رسالت در بین رسانه ها از خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی بیشتر است.
وی افزود: همه بخش های جامعه در تولید و حفظ امنیت نقش دارند ولی در توسعه امنیت نقش آفرین اصلی رسانه ها و خبرگزاری ها هستند.
وی با بیان این که پایداری امنیت نیازمند هم افزایی مردم و بدنه اجرایی و حاکمیتی کشور است، اضافه کرد: نیروی انتظامی برای مشارکتی کردن امنیت به منظور پایداری آن در جامعه نیاز به همکاری رسانه ها دارد.
فرمانده انتظامی استان سمنان، نیروی انتظامی را طلایه دار برقراری امنیت در جامعه دانست که در این مسیر به همکاری و همراهی تمام بخش های جامعه نیاز دارد.
قاسمی خاطرنشان کرد: اجتماعی کردن مباحث کاری نیروی انتظامی نیاز پلیس است که ارتباط مشترک معاونت اجتماعی با رسانه ها بر همین اساس تعریف شده است.
وی ضمن ارایه آماری از عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان از ابتدای سال 97 تا هشتم آبان، گفت: جرایم خشن در این مدت در استان 52 درصد کاهش و کشف سرقت به عنف 21 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به افزایش پنج درصدی انواع سرقت در هشت ماه سال 97، ادامه داد: افزایش 40 درصدی کشف موادمخدر، افزایش 22 درصدی دستگیری سوداگران مرگ و کاهش پنج درصدی جان باختگان تصادفات درون و برون شهری، دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی در این استان است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه رعایت صحت و اعتبار منبع خبری اولویت خبرهای حوزه امنیتی و حوادث در این رسانه است، افزود: خبرگزاری ایرنا در استان به دنبال ارتباط گیری سازنده و دوسویه با نیروی انتظامی است.
محمد جهانگیریان، خبرهای حوزه نیروی انتظامی را از تولیدات پرمخاطب رسانه ها عنوان و اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا در دوره کنونی سعی دارد تا صدای جامعه باشد و با تولید گزارش های مردمی قدم در این مسیر نهاده است.
سرهنگ حسین پیوندی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار حضور داشت و بر تقویت ارتباط سازنده و دوسویه با این رسانه تاکید کرد.
6103/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي رسانه ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند