Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@09:40:34 GMT

دستگیری پسرخاله‌های سارق باتری خودروهای شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۰۰۹۰

سارقانی که با شیوه ای خاص باتری های خودروهای شهروندان در مناطق غربی پایتخت را سرقت می کردند، دستگیر شدند. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسین فاضلی رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد باتری خودروهای ۲۰۶ مناطق غرب تهران که بدون تخریب صورت می گرفت، کشف و دستور دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او ادامه داد: طی بررسی های انجام شده از دوربین های مدار بسته محدوده ای که باتری خودرو ها سرقت شده بود مشخص شد فردی به تنهایی با پای پیاده ضمن استفاده از یک ماسک پارچه ای بر صورت ، یک آچار کوچک از آستین خود خارج و از زیر درب موتور اقدام به باز کردن آن می کرد و سپس با استفاده از آچار ، باتری را باز کرده و کمی دور تر از محل پارک خودرو در بین شمشاد ها و یا آب راه کنار خیابان ، باتری را پنهان و با استفاده از تلفن، محل  باتری را به پسرخاله خود می گفت و به همین صورت به صورت سریالی باتری های متعددی را از خودرو ها باز و پنهان می کرد.
سرهنگ فاضلی افزود:  پسرخاله این فرد پس از دور شدن این فرد از محل پنهان نمودن باتری در زمانی مناسب با خودرو ۲۰۶ سفید رنگ به محل مراجعه و باتری های سرقتی را جمع آوری می کرد تا بدین ترتیب کسی به آنها شک نکند و نیز پلاک خودروشان در تصاویر دوربین های مداربسته ضبط نشود. رییس کلانتری تهرانسر اظهار داشت: تیم عملیات با شناسایی محل هایی که بیشترین وقوع سرقت اتفاق می افتاد به صورت نامحسوس نسبت به کنترل تردد و شناسایی دو نفر اقدام کردند سارقین با رویت مامورینی که در کمین انها بودند اقدام به فرار می کنند که پس از ۴۰ دقیقه تعقیب و گریز موفق به دستگیری آنان در محدوده کیلوتر ۴ بزرگراه شهید لشکری می شوند.
سرهنگ فاضلی در خاتمه عنوان کرد: پس از دستگیری مشخص می شود دو نفر با هم پسر خاله هستند و هردوی آنها ۳۰ سال دارند و  قوی هیکل و دارای سوابق متعدد شرارت هستند و در بدو دستگیری تعداد ۸ دستگاه باتری کشف شد و پس از باز جویی اعتراف کردند که مدت هاست با این روش در مناطق غرب تهران روزانه بین ۸ تا ۱۰ باتری مربوط به خودرو های ۲۰۶ هاچ بک و صندوق دار سرقت می کنند و هرکدام از باتری هارا به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به مالخر در یکی از شهرهای اطراف تهران  می فروشند.
منبع: مهر کد خبر: ۵۵۴۹۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند