Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش بلیت چارتری فاقد شرایط ابطال و تغییر برای تعطیلات پایان هفته خبر داد.

 رضا جعفرزاده اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام پایانی هفته جاری به مشهد مقدس و احتمال بروز سوء استفاده در نحوه توزیع و فروش بلیت، شرکت‌های هواپیمایی موظفند نسبت به نظارت بر توزیع بلیت های خود در خصوص نرخ و شرایط فروش بلیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه آزادسازی نرخ بلیت برای پروازهای برنامه و سیستمی شرکت های هواپیمایی صورت پذیرفته و لذا هرگونه فروش به صورت چارتری که فاقد شرایط ابطال و تغییر باشد ممنوع بوده و قابل پیگیری است.

وی بیان کرد: ضمن این‌که حداکثر نرخ بلیت باید براساس نرخ اعلامی توسط ایرلاین ها باشد و توزیع کنندگان بلیت حق هیچ گونه افزایش نرخ خارج از نرخ هایی اعلامی شرکت های هواپیمایی را ندارند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: مسافران می توانند اعتراض و شکایت خود را از طریق سامانه حقوق مسافر به آدرس www.cao.ir   اعلام کنند./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد