Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@10:14:11 GMT

نماد یک شرکت پتروشیمی در بورس درج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۰۸۸۰

نماد یک شرکت پتروشیمی در بورس درج شد

رکنا: شرکت پتروشیمی نوری در پی مصوبه شهریورماه هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران و نیز ارائه تعهدات لازم در خصوص موارد ذکر شده در این مصوبه، در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت پتروشیمی نوری به عنوان پانصد و بیست و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش "محصولات شیمیایی"، گروه "تولید مواد شیمیایی پایه" و طبقه" تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود" با نماد معاملاتی "نوری" در فهرست نرخ‌های بازار Store دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شرکت پتروشیمی نوری (برزویه) به عنوان بزرگترین تولیدکننده مواد آروماتیکی جهان با ظرفیت 4 میلیون و 500 هزار تن در سال، از جمله مجتمع‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس(هلدینگ خلیج فارس) است که به‌صورت رسمی در تیرماه 1386 افتتاح شده و اکنون درحال فعالیت می‌باشد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس این 9 مرد جوانان تهرانی را به گرداب کیونت می کشاندند + عکس ماجرای حمله گوزن قاتل به پارکبان تالشی بی سابقه است اقدام وحشیانه راننده وانت پس از تصادف با موتورسیکلت + فیلم کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس کلاهبرداری با دوربین‌های لخت‎کن / پلیس فتا هشدار داد سوزاندن چربی شکمی با نسخه جوش شیرینی دردسر پیام‌های عاشقانه زن جوان برای شوهرش اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس 23 روز تجاوز وحشیانه به دختر 5 و 18 ساله اصفهانی / مرد بیرحم همانند صدام است + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تبریک عجیب محمود احمدی نژاد به یک تیم بیسبال آمریکایی + عکس زن جوان به شوهرش شلیک کرد و او را کشت! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store پتروشیمی خلیج فارس مواد تهران منبع عکس ایران فیلم زن جوان قتل شهرستان دختر رئیس عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته (۵ اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، گفت: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تأمین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی ادامه داد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود. صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

کد خبر 6088531

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس