Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
تیم نمین سرامیک اردبیل در مسابقات مینی گلف قهرمانی آسیا در تایلند به مقام سوم تیمی و انفرادی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مسابقات اوپن آسیایی مینی گلف 2018 در چیانگ مای تایلند بعد از سه روز تمرین و سه روز مسابقه در سه بخش استروک پلی، مَچ پلی و میکس پلی در دو بخش بانوان و آقایان و رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال از تاریخ 9 تا 12 آبان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم مینی گلف نمین سرامیک استان اردبیل به نمایندگی از ایران شرکت داشت که نتایج زیر به دست آمد:

در مسابقات استروک پلی و در بخش بانوان، تیم بانوان ایران به مقام سوم رسید و لیلا حسینی در قسمت انفرادی زیر 18 سال عنوان سوم را به خود اختصاص داد. همچنین در مسابقات انفرادی بالای 18 سال، معصومه نوحی پنجم شد، سیما شاه‌محمدی

در رده ششم قرار گرفت و سیده زهرا حسینی عنوان هفتم را به خود اختصاص داد.

در مسابقات استروک پلی بخش مردان، تیم ایران به عنوان سوم رسید و در بخش زیر 18 سال سهیل کابلی، محمدصدرا کابلی و علیرضا عبدالعلی‌پور به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در بخش انفرادی بالای 18 سال نیز طه مولایی و ساعد مولایی به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در مسابقات میکس پلی، تیم ایران با ترکیب معصومه نوحی و ساعد مولایی به مقام سوم دست یافت و تیم دونفره سیما شاه‌محمدی و طه مولایی چهارم شد.

و در بخش مَچ پلی نیز ساعد مولایی به مقام نخست بخش مردان دست یافت و طه مولایی دوم شد. سیما شاه‌محمدی نیز به عنوان چهارم بخش بانوان رسید.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، باوفا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به کیفیت مطلوب گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می‌یابند.

حمید یاری رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی کشور بیان داشت: مسابقات بین المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان رشته فرنگی است که در شهر زیبای مریوان با یادواره شهدای غزه در حال برگزاری است.

یاری در ادامه گفت: این مسابقات به عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی جوانان در رشته فرنگی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی در پایان افزود: در تابستان سال جاری مسابقات از نفرات منتخب مسابقه برگزار خواهد شد که به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت