Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - رئيس مرکز فني و حرفه اي خواهران دامغان گفت: دارندگان گواهينامه فني و حرفه اي مي توانند از تسهيلات اداره صنعت، معدن و تجارت استفاده کنند.

سميرا خليل نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ايرن، افزود: دريافت کنندگان مدرک هاي فني و حرفه اي اين مرکز که حرفه آموزشي آن ها بيشتر در شغل هاي خانگي است، براي دريافت تسهيلات به اداره صنعت، معدن و تجارت معرفي مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس مرکز فني و حرفه اي خواهران دامغان اضافه کرد: اين مرکز در دو بخش سيار و ثابت داراي 9 کارگاه فعال صنايع دستي، صنايع غذايي، صنايع چوب، هنرهاي نمايشي، هنرهاي تجسمي، رايانه، کشاورزي، طراحي و دوخت و صنايع بافت است.
وي افزود: اين مرکز با بيش از 54 حرفه آموزشي در حال ارائه خدمات در بخش هاي ثابت، سيار شهري، روستايي، عشايري و جوار دانشگاهي است.
خليل نژاد تصريح کرد: بيشترين حجم متقاضي در اين مرکز مربوط به کارگاه هاي صنايع دستي، صنايع غذايي، هنرهاي نمايشي و طراحي و دوخت است.
وي با اشاره به اينکه تاکنون تمامي درخواست هاي همشهريان در خصوص حرفه هاي گوناگون مورد توجه قرار گرفته، افزود: حرفه هاي درخواست شده از سوي همشهريان در صورت نبود تجهيزات موارد مورد نياز بلافاصله آماده و مهيا شده است.
خليل نژاد خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد يک هزار و 390 نفر کارآموز معادل 170 هزار و 706 نفرساعت در دوره هاي اين مرکز آموزش ديدند که يک هزار و 114 موفق به قبولي شدند.
رئيس مرکز فني و حرفه اي خواهران دامغان تصريح کرد: اين مرکز در بين مرکزهاي خواهران و برادران سطح استان سمنان بر اساس ارزيابي در شاخص هاي متنوع کمي و کيفي، موفق به کسب رتبه اول در ارزيابي مراکز سال 96 شد.
در 6 ماه نخست امسال 749 نفر کارآموز در اين مرکز ثبت نام کردند که با 99 هزار و 305 نفر ساعت آموزش، تعداد 567 نفر موفق به کسب قبولي شدند.
9856/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۳ تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: چندین سال است که شعار سال در حوزه اقتصاد انتخاب می‌شود و رهبر معظم انقلاب هر بار از یک زاویه به این موضوع می‌پردازند و عنوان کردند که توجه به شعار سال تنها محدود به یک سال نیست و در طول سال باید مد نظر قرار بگیرد.

️وی افزود: دولت ارائه تسهیلات را در برخی حوزه‌ها مصوب می‌کند، اما زمانی که کار به بانک می‌رسد این تسهیلات پرداخت نمی‌شود که در این صورت مردم بانک را مقصر می‌دانند و لازم است تا مسوولان بانکی برای اعاده حیثیت خود کاری کنند و اقناع عمومی داشته باشند.

️امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید مشخص شود که جهت گیری کلی بانک‌ها درآمدزایی است یا حل مشکل مردم؟ هر چند که بانک باید پول و سرمایه داشته باشد تا بتواند مشکلی از مردم را حل کند، اما اگر تنها به فکر منافع خود باشد یک آسیب است و باید جهت گیری خود را مشخص کند.
وی بیان کرد: دولت‌های مختلف در حوزه فعالیت‌های اقتصادی آمار‌های زیبایی ارائه، اما کمتر آن را در زندگی مردم مشاهده می‌کنیم.
آیت‌الله محامی با اشاره به معضلات پیش روی متقاضیان دریافت تسهیلات گفت: جمع زیادی از مردم از سختی و طولانی بودن فرآیند دریافت وام اشتغال و وام ازدواج گلایه دارند و لازم است تا بانک‌ها در این جهت تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

️وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر در حوزه وام‌های اشتغالزایی این است که بانک‌ها باید نظارت لازم را صورت دهند و این گونه نباشد که تسهیلات ارائه شده جهت ایجاد اشتغال در حوزه‌های دیگر مصرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی