Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های حق التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ نامه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی حرفه ای،  ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به  منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد رضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در خصوص بند ذال ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعة کشور و تبدیل وضعیت نیرو‌های حق التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ این دانشگاه را شرح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 متن نامه به شرح ذیل است:

با سلام و احترام

ضمن عرض خدا قوت و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، همچنین قدردانی از اهتمام حضرتعالی به توسعه و تعالی نظام آموزش عالی کشور، به ویژه توجه به دانشگاه مأموریت گرا و مهارت محور فنی و حرفه ای، به استحضار می‌رساند این دانشگاه در راستای عمل به تعهدات مربوط به بند ذ. ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیرو‌های حق التدریس، بر مبنای قوانین ابلاغی سازمان برنامه و بودجه، هیأت امنا و سازمان امور اداری و استخدامی و مکاتبات وزارت عتف، از اواخر سال ۱۳۹۶ ضمن اطلاع رسانی جامع، اقدام به بررسی پرونده متقاضیان نموده و در این مسیر، به منظور رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حقوق افراد، خود را به شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به تمامی مراجعه کنندگان مکلف و ملزم نموده است.

شایان ذکر است تعداد ۵۲۸ نفر از واجدین شرایط، پس از بررسی کامل پرونده ایشان در مرحله گزینش هستند و باقی موارد در دست بررسی است. بر همین اساس، لیست اسامی و مشخصات این افراد به تفکیک استان ضمیمه می‌گردد.

همچنین با عنایت به آمار و اطلاعات احصا شده در خصوص افرادی که شرایط مطرح در دستورالعمل را نداشته اند، در صورتی که تغییراتی در دستورالعمل مذکور از سوی کمیته منتخب هیأت امنا انجام شود، امکان تبدیل وضعیت تقریبا ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از مربیان حق التدریس قبل از سال ۹۰ آموزشکده‌ها که از آموزش و پرورش به وزارت متبوع منتقل شده اند نیز فراهم خواهد شد که نتیجه آن متعاقبا به استحضار حضرتعالی خواهد رسید.

امید است دانشگاه فنی و حرفه‌ای را همچون گذشته، در طول فرآیند سامان دهی نیرو‌های حق التدریس نیز حمایت نموده و ما را از ارائه رهنمود‌های ارزشمند و همراهی نهاد نظارتی بر عملکرد این دانشگاه در طول فرآیند مذکور بهره‌مند فرمایید.

مراتب جهت استحضار تقدیم می‌گردد. در پناه یکتای متعال تندرست و پیروز باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر علوم تحقیقات و فناوری رئیس دانشگاه فنی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و نیرو‌های فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.
مهدی بخشی افزود: ۹۹ درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیرو‌های فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.
مدعی العموم استان کرمان تصریح کرد: سیستم قضایی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به درقبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

بخشی بیان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های متولی به منظور فرهنگ سازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است