Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شياطين سرخ اين هفته ميهمان يوونتوس در تورين خواهند بود.
به گزارش آريا، تيم هاي يوونتوس و منچستريونايتد در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در تورين به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به نقل از Goal، کريس اسمالينگ با تاکيد بر اينکه تيمش روحيه خوبي براي اين ديدار دارد، در خصوص اين مسابقه حساس بيان کرد:
در هفته هاي اخير خوب ظاهر شده ايم و اين نتايج باعث جلا دادن ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مي دانيم که ديدارهاي سختي پيش رو داريم ولي توانايي گرفتن نتايج خوب از اين مسابقات را داريم تا پس از آن بگوييم ماه خوبي سپري کرده ايم. البته اين ماه، ماه دشواري نيز بود و پس از آن بايد به تعطيلات برويم و مجددا يک ماه بسيار سخت و فشرده در انتظارمان است اما اين مسئله نبايد روي ما تاثير بگذارد و بايد فقط براي گرفتن نتايج به زمين برويم و خود را در جدول بالا بکشيم. اکنون ديدار دوم مقابل يوونتوس اين بار در تورين در پيش است. شما خواهيد ديد که ما نسبت به بازي در اولدترافورد عملکرد بهتري از خود نشان خواهيم داد. بايد عملکردي که در نيمه دوم بازي قبلي مقابل آنها داشتيم را مجددا تکرار کنيم و اين باعث مي شود بازي خوبي انجام دهيم و موقعيت هايي نصيب مان شود.
مدافع با تجربه در مورد ضعف خط دفاعي شياطين سرخ و اينکه بايد براي کسب موفقيت آن را تقويت کنند، اضافه کرد:
فکر مي کنم در فصول اخير معمولا تيم گل هاي کمي مي خورد و ما با اين وضعيت شناخته شده بوديم اما امسال چيزي که تجربه کرده ام، خيلي غير معمول بوده است. بايد روي اين موضوع کار کنيم. شما نمي توانيد گل هاي زيادي دريافت کنيد و بازي ها را ببريد. اين فقط به خط دفاع مربوط نمي شود و بايد تمام تيم روي اين موضوع کار کنند تا بهتر از قبل شويم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسمالينگ منچستريونايتد يوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت