Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@15:20:47 GMT

درآمد میلیاردی پرسپولیس از بلیت‌فروشی فینال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۱۵۹۷

درآمد میلیاردی پرسپولیس از بلیت‌فروشی فینال آسیا

  پرسپولیس هفته آینده در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است و می‌تواند جدا از درآمد‌های دیگری که از صعود به این مرحله به دست آورده، نزدیک ۳ میلیارد تومان از بلیت‌فروشی این دیدار درآمدزایی کند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس شنبه هفته آینده (۱۹ آبان) در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا پذیرای کاشیما آنتلرز ژاپن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، قرار است بلیت‌فروشی این بازی از ظهر دوشنبه تنها به صورت الکترونیکی انجام شود. البته در بازی پرسپولیس و السد هم قرار بود این اتفاق رخ دهد، اما باز هم هواداران بدون بلیت توانستند وارد ورزشگاه شوند که نتیجه آن پشت در ماندن چند هزار هواداری بود که از چند روز قبل بلیت بازی پرسپولیس و السد را خریداری کرده بودند.

با این حال باتوجه به بازسازی‌های اخیر ورزشگاه آزادی و نصب گیت‌های جدید کنترل بلیت در این ورزشگاه، جای امیدواری وجود دارد که تمام هواداران با بلیت‌های الکترونیکی که از قبل خریداری کردند به ورزشگاه بیایند تا پرسپولیس را مقابل کاشیما حمایت کنند و این تیم را برای تاریخ‌سازی و بازگشت بزرگ در فینال لیگ قهرمانان آسیا یاری کنند.

بلیت‌فروشی الکترونیکی فینال لیگ قهرمانان آسیا این امکان را فراهم می‌کند که درآمد حاصل از فروش بلیت در این بازی مشخص شود. پس از بازسازی‌های صورت گرفته در ورزشگاه آزادی، ظرفیت این ورزشگاه ۷۶ هزار و ۸۰۷ نفر شده که ظرفیت طبقه اول ۳۳ هزار و ۱۱۳ نفر و طبقه دوم ۴۳ هزار و ۶۹۴ نفر است.

همچنین ظرفیت و قیمت بلیت هر جایگاه ورزشگاه آزادی و در پایان درآمد نهایی پرسپولیس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است که نشان می‌دهد پرسپولیس از این بازی نزدیک ۳ میلیارد تومان درآمد خواهد داشتکه البته بخشی از درآمد پرسپولیس از محل بلیت فروشی به سایت فروشنده بلیت اینترنتی اختصاص می‌یابد:   -------- قیمت‌هر صندلی ظرفیت قیمت کل جایگاه ۸۰ هزار تومان حدود ۸ هزار نفر حدود ۶۴۰ میلیون تومان روبرو جایگاه ۵۰ هزار تومان حدود ۹ هزار نفر حدود ۴۵۰ میلیون تومان پشت دروازه ۳۰ هزار تومان حدود ۱۶ هزار نفر حدود یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان طبقه دوم ۳۰ هزار تومان ۴۳ هزار و ۶۹۴ نفر کل -------- ۷۶ هزار و ۸۰۷ نفر حدود ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس بلیت فروشی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس

زی‌سان: برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد. 

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان

 فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

 تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی

 آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر

tags # پرسپولیس ، فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • بازی ایران روی بدترین زمین چمن آسیا!