Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، ده‌ها نفر از تروریست‌های گروه وهابی - صهیونیستی داعش در عملیات امنیتی نیرو‌های مشترک عراقی در جزیره صلاح الدین به هلاکت رسیدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، یگان‌های نظامی ارتش با همکاری نیرو‌های بسیج مردمی عراق و با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش عراق، عملیاتی امنیتی در منطقه جزیره صلاح الدین به اجرا درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات، بسیاری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و انواع سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی آن‌ها به غنیمت گرفته شد.
خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه در گزارشی گفت: یگان‌های نظامی با همکاری نیرو‌های بسیج مردمی عراق، اجرای عملیات نظامی خود را در جزیره صلاح الدین ادامه دادند تا تروریست‌های موجود در این منطقه را تحت تعقیب قرار دهند. در این عملیات نیرو‌های عراقی توانستند با به هلاکت رساندن شماری از تروریست‌ها پایگاه‌های آن‌ها را تصرف کنند و تجهیزات نظامی آن‌ها را به غنیمت بگیرند.
یکی از فرماندهان عراقی در مصاحبه با خبرنگار العراقیه گفت: «با استناد به اطلاعات امنیتی از جزیره صلاح الدین، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در این منطقه مشخص شد. عملیات امنیتی و نظامی در دو روز پیاپی ضد تروریست‌ها در این منطقه به اجرا درآمد. در این دو روز توانستیم بیش از بیست قبضه تیربار تروریست‌ها را منهدم کنیم. همچنین توانستیم تروریست‌های زیادی را به هلاکت برسانیم و سلاح‌های مختلفی را به غنیمت بگیریم».
یکی از نیرو‌های عراقی نیز گفت: «همانطور که می‌بینید این یکی از انبار‌های سلاح داعش است که در جزیره صلاح الدین و در منطقه حد فاصل تلول الباج و الحضار قرار دارد و ما توانستیم سلاح‌های آن را به غنیمت بگیریم».   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرنگار العراقیه افزود: عملیات نظامی که با هماهنگی‌های مشترک و با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش عراق صورت می‌گیرد با هدف تامین امنیت مناطق صحرایی و اجازه ندادن به تروریست‌ها در ورود به منطقه جزیره صلاح الدین است؛ به ویژه اینکه عملیات امنیتی در چندین محور به اجرا درمی آید.
یکی دیگر از نیرو‌های عراقی نیز گفت: «این عملیات نظامی را با موفقیت به اجرا درآوردیم. جنگنده‌های ارتش نیز از ما پشتیبانی کردند. یگان‌های بسیج مردمی نیز با ما همکاری داشتند. ان شاء الله با تلاش رزمندگان قهرمان عراقی، به هیچ یک از موش‌های تروریست اجازه هیچ گونه حضوری را در این منطقه نخواهیم داد».
یکی دیگر از نظامیان عراقی گفت: «ما در جزیره صلاح الدین و همه مناطق دیگر تروریست‌ها را تحت تعقیب قرار می‌دهیم. ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم و خدا را به همین خاطر شکر می‌کنیم».
یکی دیگر از نیرو‌های عراقی نیز گفت: «در عملیات نظامی جنگنده‌های ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی و نیرو‌های بسیج مردمی نقش داشتند. در این عملیات خسارت‌های سنگینی به دشمن وارد کردیم».
خبرنگار العراقیه افزود: تضعیف توانایی گروه‌های تروریستی و انهدام سلاح‌های آنان برجسته‌ترین اهدافی است که یگان‌های امنیتی و بسیج مردمی عراق در جزیره صلاح الدین برای تحقق آن عملیات نظامی را به اجرا در می‌آورند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تروريست داعش هلاکت بسيج عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پیامدهای حمله هفته گذشته حزب‌الله لبنان به منطقه «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سرگرد «دور زیمل» از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات حزب‌الله لبنان در عرب العرامشه زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسیده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که این نظامی صهیونیست، معاون فرمانده یکی از گروهان‌های گردان «۸۱۰۳» ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

گفتنی است هفته گذشته حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ترور شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله‌ای ترکیبی با موشک هدایت‌شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر نیز زخمی شدند.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. با احتساب نظامی صهیونیستی که امروز به هلاکت رسید شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت‌رسیده در عملیات عرب العرامشه به ۱۵ نفر می‌رسد.

کد خبر 6084815

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • دستاوردسازی خیالی
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری