Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «روزنامه آفتاب یزد» در گفت‌و‌گویی با «احمد شیرزاد» از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب به تحلیل چرایی شکست جریان اصلاحات در حوزه‌هایی که حضور دارد از دولت تا شورای شهر پرداخت.

احمد شیرزاد در این گفتگو از محدودیت اصلاح‌طلب‌ها سخن گفته و تصریح کرده است: «واقعیت این است که محدودیت‌ها وجود داشته است، اما اگر دولت هم دولت همراه‌تری با اصلاح‌طلبان بود گزینه‌های دیگری برای کابینه وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خبرنگار آفتاب یزد در واکنش به این اظهارات شیرزاد گفته است: «اما در شورای شهر پنجم تهران هم که دیگر نه خبری از محدودیت‌ها، نه رد صلاحیت‌ها و نه سنگ‌اندازی کسی یا جریانی بود، گویا شاهد شکست و تفرقه در بین اصلاح‌طلبان هستیم.»

شیرزاد، اما این تحلیل را منکر شده و می‌گوید: «من این شکست را قبول ندارم، شورای شهر تهران با اکثریت رای مردم روی کار آمد و گزینه‌ای را برای شهرداری نیز انتخاب کرد که از بد روزگار برایش مشکلاتی پیش آمد و به نوعی او را رد صلاحیت کردند. این وسط تقصیر شورا چیست؟».

وی همچنین مقایسه شورای شهر پنجم با شورای اول را ناجوانمردانه خوانده است.

خبرنگار روزنامه آفتاب یزد در پاسخ شیرزاد گفته است: «اجازه بدهید به قبل از شهرداری برگردیم. از همان اول، شورای شهر پنجم با اختلاف داخلی اصلاح‌طلبان و دعوا بر سر لیست انتخاباتی پای به عرصه گذاشت- آن موقع شورای نگهبان نبود که کاندیدای شورای شهر پنجم را رد صلاحیت کند-... بگذارید صادقانه بگویم آیا اگر هیچ منعی بر سر راه اصلاح‌طلبان نباشد، اصلاح‌طلبان خودشان از عهده خودشان بر می‌آیند؟»

محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای شهر اول نیز در گفتگو با روزنامه آرمان، با اشاره به آشفتگی‌های شورای شهر و شهرداری تهران اظهار داشته بود: «افرادی باید در شورای شهر تهران حضور داشته باشند که به مدیریت شهری و چالش‌های پیش‌روی آن آگاهی داشته باشند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان در انتخاب اعضای لیست انتخاباتی خود خاله‌بازی کردند و یک لیست کاملا سیاسی بستند. در نتیجه بحران‌های مدیریتی در شهر تهران نتیجه خاله‌بازی است. اصلاح‌طلبان بسیاری از چهره‌های متخصص و متعهد را تنها به دلیل اینکه سهمیه هیچ حزب و گروهی نبودند در لیست خود قرار ندادند و با سهمیه‌بندی سیاسی لیست انتخاباتی خود را بستند. در شرایط کنونی یک جمع صددرصد اصلاح‌طلب مدیریت شهر تهران را برعهده گرفته‌اند که با هم ناهمگن هستند».

منبع: فردا

کلیدواژه: علیزاده طباطبایی بحران مدیریتی تهران اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت