Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@11:37:52 GMT

درمان مشکلات کبدی با میوه ای زمستانی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۱۷۳۲

درمان مشکلات کبدی با میوه ای زمستانی

رکنا: یکی از بارزترین خواص خرمالو پاکسازی بدن به ویژه کبد است.

امروزه بیشتر افراد به دلیل زمان بندی نامناسب در خواب شب، خوردن انواع چربی و فست فودها، ورزش Sport نکردن، ادرار نکردن هنگام بیدار شدن از خواب، زیاده روی در غذا خوردن، صبحانه خوردن با عجله به کبد چرب مبتلا هستند.

خرمالو یکی از بهترین مواد برای درمان کبد چرب است، خرمالو جزو دسته از میوه‌هایی است که منبع بالایی از فیبر دارد، این میوه به دلیل خاصیت ملین بودن، برای افرادی که مشکل یبوست و کبدی دارند، مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس این 9 مرد جوانان تهرانی را به گرداب کیونت می کشاندند + عکس ماجرای حمله گوزن قاتل به پارکبان تالشی بی سابقه است اقدام وحشیانه راننده وانت پس از تصادف با موتورسیکلت + فیلم کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس کلاهبرداری با دوربین‌های لخت‎کن / پلیس فتا هشدار داد سوزاندن چربی شکمی با نسخه جوش شیرینی دردسر پیام‌های عاشقانه زن جوان برای شوهرش اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس 23 روز تجاوز وحشیانه به دختر 5 و 18 ساله اصفهانی / مرد بیرحم همانند صدام است + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پروتز بینی در زمان پیامبر (ص) + عکس عکس خاص از خوشگذرانی مهناز افشار در کویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ورزش Sport غذا مشکلات کبد چربی زمستانی پاکسازی عکس ایران فیلم جوان زن قتل شهرستان دختر عجیب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آن‌ها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز