Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم تشییع سه شهید گمنام در ستاد ناجا، در جمع خبرنگاران با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: از چندماه قبل تصمیم بر این بود که تعدادی از شهدای گمنام در ستاد ناجا دفن شوند.
وی ادامه داد: امروز میزبان تعدادی از شهدا بودیم؛ یکی از شهدا ۱۹ ساله بود و در عملیات رمضان به شهادت رسید و دو شهید دیگر ۲۴ و ۲۵ ساله بودند که در زبیدات عراق به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتری گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با روحیه ولایی، بیشترین خدمات را به مردم بدهیم.
فرمانده ناجا در خصوص ارائه خدمات به زائران در اربعین حسینی عنوان کرد: از یک ماه قبل همکاران من برای تسهیل امور و ارائه خدمات به زائران، کار خود را شروع کردند و خوشبختانه این مراسم به خوبی برگزار شد.
وی با اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) افزود: پیش‌بینی ما این است که پنج میلیون زائر برای زیارت مرقد امام رضا (ع) به مشهد مشرف شوند.
سردار اشتری با بیان اینکه همکاران من در جاده‌ها و شهر‌ها حضور خواهند داشت، گفت: پنج هزار نفر به همراه ماموارن کمکی استان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سردار اشتری استقرار پلیس خدمت رسانی زائران بارگاه رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس