Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:43:07 GMT

فرماندار جدید شهرستان دزفول منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۱۷۸۶

فرماندار جدید شهرستان دزفول منصوب شد

با حکم استاندار خوزستان فرماندار جدید شهرستان دزفول معرفی شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد حیدری از مدیران کرمانشاهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان دزفول منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه امیر عیسی زاده، سرپرست سابق فرمانداری دزفول و حیدری فرماندار جدید امروز ساعت ۱۴ در محل فرمانداری دزفول برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله سوابق مدیریتی حیدری فرماندار جدید دزفول که زاده روستای چقاکبود از منطقه سنجابی استان کرمانشاه است، می‌توان به مدیرکل پارلمانی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر پژوهشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، مدیرکل پارلمانی و امور مجلس وزارت کشور، معاون معاون سیاسی وزارت کشور، معاون اداره کل امور مرزی وزارت کشور، رئیس اداره امنیت و عمران وزارت کشور، رئیس اداره طرح و برنامه وزارت کشور، رئیس اداره مبارزه با قاچاق وزارت کشور، کارشناس امور مرزی وزارت کشور و کارشناس سیاسی استانداری کرمانشاه اشاره کرد.

گفتنی است، از ۱۴ بهمن ماه سال ۹۶ تاکنون فرمانداری دزفول با سرپرستی امیرعیسی زاده که پیش از آن معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بود، اداره می شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تبلیغات سیاسی و اجتماعی مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با صدور حکمی «زینب عزیزپور» را به عنوان سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی استان منصوب کرد.

گفتنی است، زینب عزیزپور دانش آموخته رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و هم اکنون ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت را نیز عهده دار است.

کد خبر 6079751

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی