Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:14:09 GMT

هنرستان نساجی در آران و بیدگل راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۰۸۱

هنرستان نساجی در آران و بیدگل راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل بایبوردی در شورای آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: آران و بیدگل با وجود ۷۰۰ واحد فرش ماشینی به عنوان قطب تولید فرش ماشینی کشور نیازمند علمی کردن این هنر و پیشرفت روز افزون آن است.

وی تصریح داشت: راه اندازی هنرستان نساجی در کنار واحدهای فرش ماشینی نه تنها موجب جذب بیشتر جوانان به رشته های عملی و فنی و حرفه ای می شود بلکه آینده این حرفه را در کنار سایر حرفه های هنری و صنعتی تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل نیز در این جلسه با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در بخش غربی شهر آران و بیدگل از ساخت یک آموزشگاه خبر داد.

محمد معدندار افزود: با موافقت بنیاد مسکن و شهرسازی قرار است این آموزشگاه در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع در غرب شهرستان و در مجاورت مسکن مهر احداث شود.

کد خبر 4450620

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش اصفهان صنایع نساجی اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد گرگان راهپيمايي 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز خطبه های نماز جمعه سنندج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به سرپرستی و رهبری احمد مقدسی زاده قرار است با ترکیبی از نوازندگان ساز‌های ویولن، ویولا، ویولنسل، کنترباس، فلوت، کلارینت، ابوا، فاگوت، کلارینت باس، ترومپت، هورن، ترومبون، تیمپانی و پیانو قطعاتی از بزرگان موسیقی جهان را اجرا کند.

در این برنامه، قطعات اوورتور کوریولان اثر لودویک فان بتهوون، موومان اول سمفونی شماره ۱۰۴ اثر فرانتس یوزف هایدن، موومان اول کنسرتو ویولن شماره ۳ از کامیل سن سانس، موومان اول کنسرتو پیانو شماره ۵ ساخته یوهان سباستین باخ، سمفونی کنسرتانت از کارل دیترس فان دیترسدورف و رقص‌های مجار شماره ۵ و ۶ اثر یوهان برامس نواخته شود.

ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم