Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@23:37:00 GMT

در لیگ ایران عصبی می‌شوم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۱۱۱

سید میرهاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص اعتراضاتش در هفته گذشته لیگ برتر تکواندو گفت: باید شرایط روحی ام را تغییر بدهم و عصبی نشوم، اما در لیگ ایران واقعا عصبی می‌شوم.
وی با بیان اینکه سینا بهرامی تکواندوکار تیم شهرداری ورامین را چند بار در لیگ برتر، مسابقات جام فجر و انتخابی‌های تیم ملی مغلوب کرده، اما در هفته سوم از او شکست خورده است، افزود: با وجود تغییرات قوانین و حضور داوران بین المللی در مسابقات معتبر همچون رقابت‌های گرندپری (جایزه بزرگ) قضاوت‌ها هم بسیار مطلوب است و مشکلات بسیار کمتر شده است، اما بنظرم در لیگ برتر ایران داوری‌ها سلیقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ملی پوش تکواندو به قرارداد‌های پایین در رشته المپیکی اشاره کرد و گفت: قرارداد‌های تکواندو بسیار پایین بوده و بالاترین مبلغ برای ملی پوشان است که به کمتر از ۵۰ میلیون تومان می‌رسد، در حالیکه در رشته‌ای مثل کشتی قرارداد ملی پوشان بیش از صد میلیون تومان است. تکواندوکاران حاضر در لیگ حدود پنج ماه مسابقه می‌دهند و این زمان برای کشتی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه هشت سال در تیم دانشگاه آزاد عضویت داشته است، افزود: از رده نوجوانان برای تیم دانشگاه بازی کرده ام و حالا می‌بینم که در لیگ بجای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم. سال قبل از کلاه الکترونیکی استفاده می‌کردیم، اما امسال پسرفت کرده ایم و دیگر از کلاه‌های الکترونیکی استفاده نمی‌شود.
حسینی ادامه داد: باختم را در هفته سوم لیگ برتر توجیه نمی‌کنم، اما به جرات می‌توانم بگویم به علت همین هوگو‌های جدید و نبود کلاه‌های الکترونیکی باختم. برخی ضربات خطا اعلام می‌شود، در حالیکه در مسابقات بین المللی همان ضربات خطا نیست و در واقع قوانین جدیدی در لیگ برتر می‌بینیم.
وی به چهار حضورش در رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: پارسال در ۲ مسابقات گرندپری شرکت کردم که دور نخست مسابقات را واگذار کردم و حذف شدم. تجربه کافی نداشتم، تازه به وزن ۶۸- کیلوگرم آمده بودم و زورم به حریفانم نمی‌رسید.
ملی پوش وزن سوم المپیکی تکواندو ایران افزود: امسال هم در ۲ رقابت گرندپری، فینال‌های خوبی را تجربه کردم. در وزنم جا افتادم و ۲ مدال نقره کسب کردم. در گرندپری چین تایپه قرعه خوبی داشتم، اما در مسابقات گرندپری منچستر واقعا با قرعه سختی روبرو شدم. ۲ قهرمان المپیک و جهان را شکست دادم، اما با مصدومیت زانو نتوانستم، مسابقه را در فینال ادامه دهم.
وی گفت: برای مرحله فینال گرندپری در فجیره امارات که ۱۶ نفر اول هر وزن دعوت می‌شوند، ۴۰ امتیاز المپیکی بازی‌های آسیایی جاکارتا که در آن مدال طلا گرفتم، محاسبه نمی‌شود، چون بازی‌های اروپایی هنوز برگزار نشده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکواندو ليگ برتر تکواندو ميرهاشم حسيني هوگوپوش تيم ملي تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس