Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده ناجا با اشاره به پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر در ایام آخر ماه صفر در مشهد مقدس، از آمادگی نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به زوار خبر داد.

سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم‌ تشییع پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم حضور این شهدای بزرگوار باعث عزت و افتخار بیشتر نیروی انتظامی شود، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی، خون شهدا و امنیت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در مأموریت بزرگ اربعین همکاران بنده با تمام توان حضور پیدا کرده و در تردد، آرایش و آسایش زائران تسهیل ایجاد کردند، اکنون نیز نیروی انتظامی برای انجام مأموریت در استان خراسان رضوی مخصوصاً مشهد الرضا (ع) برای تسهیل در تردد زائران آماده است.

وی متذکر شد: برآورد شده حدود 5 میلیون زائر به مشهدالرضا سفر کند که همکاران من در جاده‌ها، مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و در خود شهر مشهد و اطراف حرم منور امام رضا(ع) آماده خدمت‌رسانی هستند و بیش از 5 هزار نیروی کمکی و تعدادی از همکاران عزیز در استان خراسان رضوی در انجام این مأموریت حضور دارند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مسکن هم بدجوری گران شد / درصد شوک آور میزان گرانی! سواستفاده از مجری زن ایرانی در کشورهای عربی +عکس جنجال دستکاری ژنتیکی مردم ایران توسط امریکایی ها! زن گربه ای مشهور جهان ورشکست شد! +تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس کلاهبرداری با دوربین‌های لخت‎کن / پلیس فتا هشدار داد دردسر پیام‌های عاشقانه زن جوان برای شوهرش اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس 23 روز تجاوز وحشیانه به دختر 5 و 18 ساله اصفهانی / مرد بیرحم همانند صدام است + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سوزاندن چربی شکمی با نسخه جوش شیرینی عکس خاص از خوشگذرانی مهناز افشار در کویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر خدمت رسانی مشهد مقدس ناجا بینی دست پدر عکس ایران فیلم جوان زن قتل شهرستان دختر عجیب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال