Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@04:04:12 GMT

دستور جمع آوری کپسول اکوفان از سطح بازار

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۴۴۱

دستور جمع آوری کپسول اکوفان از سطح بازار

مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: آزمایشات کپسول اکوفان نشان داده است که هیچ گونه ماده موثره ای ندارد و مورد تایید نیست.

مهناز خانوی، اظهارداشت: در نامه ای به معاونین غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، اعلام کرده ایم که نسبت به جمع آوری کپسول «اکوفان» از سطح عرضه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از دستور جمع آوری کپسول «اکوفان» از سطح بازار خبر داد و گفت: این کپسول تقلبی است.

کپسول اکوفان تقلبی است

وی با اشاره به تقلبی بودن این محصول، افزود: این کپسول هیچ گونه مجوز توزیع و فروش از اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ندارد.
خانوی با اشاره به نامه اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو، گفت: آزمایشات این محصول نشان داده است که هیچ گونه ماده موثره ای ندارد و مورد تایید نیست./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۰ تا ۵۷ هزارتومان است، درحالیکه قیمت تمام شده به بالای ۶۵ تا ۶۶ هزارتومان می‌رسد.

به گفته او، روزانه پشتیبانی امور دام هزارتن تا ۲ هزارتن مرغ مازاد را از سطح بازار جمع آوری می‌کند، اما این میزان نتوانسته روند کاهشی قیمت مرغ را متوقف کند.

این مقام مسئول افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که میزان جوجه ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه برسد.

ابراهیمی ادامه داد: زمانی اقدامات پشتیبانی امور دام می‌تواند در تنظیم بازار موثر باشد که ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ مازاد از سطح بازار جمع آوری شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی راهکار اصلی حمایت از تولید داخل را صادرات مستمر مرغ اعلام کرد و افزود: با توجه به جوجه ریزی ماه‌های اخیر، عرضه مرغ بر مصرف غلبه دارد که در نتیجه این امر منجر به روند کاهشی قیمت در بازار شده است.

به گفته او، بنابر آمار سال گذشته هزارتن مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است، اما بدلیل مازاد تولید و در راستای حمایت از مرغداران باید برای صادرات مستمر برنامه ریزی شود؛ به گونه‌ای که قیمت تولید با بازار همخوانی داشته باشد.

ابراهیمی قیمت هرقطعه جوجه یکروزه را ۳۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت جوجه یکروزه فشار مضاعفی بر تولید وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • تولید ۲۵۰ میلیون مکمل/ صادرات ۱۳ میلیون دلاری داروهای سنتی
  • فقط یک‌چهارم گیاهان دارویی برای تولید دارو استفاده شده‌اند
  • تردز در این کشور ممنوع شد
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار در ۱۴۰۲
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید