Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@07:17:19 GMT

دستور جمع آوری کپسول اکوفان از سطح بازار

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۴۴۱

دستور جمع آوری کپسول اکوفان از سطح بازار

مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: آزمایشات کپسول اکوفان نشان داده است که هیچ گونه ماده موثره ای ندارد و مورد تایید نیست.

مهناز خانوی، اظهارداشت: در نامه ای به معاونین غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، اعلام کرده ایم که نسبت به جمع آوری کپسول «اکوفان» از سطح عرضه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از دستور جمع آوری کپسول «اکوفان» از سطح بازار خبر داد و گفت: این کپسول تقلبی است.

کپسول اکوفان تقلبی است

وی با اشاره به تقلبی بودن این محصول، افزود: این کپسول هیچ گونه مجوز توزیع و فروش از اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ندارد.
خانوی با اشاره به نامه اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو، گفت: آزمایشات این محصول نشان داده است که هیچ گونه ماده موثره ای ندارد و مورد تایید نیست./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روزهای پایانی سال ۲ برابر زباله تولید می شود

ایسنا/گیلان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: براساس بررسی‌هایی که در سال‌های گذشته در روزهای پایانی سال انجام شده است حجم زباله تولیدی شهروندان رشتی تقریبا به ۲ برابر افزایش می‌یابد.

علی مقصودی امروز ۲۶ اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حجم زباله تولیدی در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: طبق گزارش میانگین ۱۱ ماهه،‌ هر روز ۵۳۰ تن زباله در رشت تولید می‌شود، پیش بینی ما بر اساس بررسی سال‌های گذشته طی امروز تا پایان سال، تولید زباله شهر تقریبا دو برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان مدیریت پسماند در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، افزود: تمام سازوکارها از جمله افزایش نیرو و افزایش ساعت کاری در این خصوص اتخاذ شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از شهروندان خواست زباله‌های تولیدی را حتما در ساعت ۹ شب بیرون درب منزل یا در جایگاه‌های مخصوص قرار دهند،گفت: مکانیزم جمع‌آوری زباله این سازمان در ساعت ۹ شب است و ماشین‌آلات در این ساعت شروع به کار می‌کنند.

مقصودی با بیان اینکه این مکانیزم با توجه به ترافیک شهر، شرایط، محل دفن زباله و ترافیک در محل دفن زباله اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: قرار دادن زباله در ساعت اعلام شده به سازمان پسماند در ارائه خدمات و جلوگیری از آلودگی در ظاهر شهر کمک می‌کند و از همه مهمتر دیگر در روز شاهد وجود زباله در سطح شهر نخواهیم بود.

وی ۸۷۰ نفر نیروی انسانی را به صورت مستقیم در انجام امور رفت و روب، راننده، پاکبان و تیم‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، برشمرد و گفت: علاوه بر آن ۱۳۰ دستگاه خودرو جمع‌آوری و حمل و نقل زباله و رفت و روب شهر را برعهده دارند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت درباره نحوه جمع‌آوری پسماندهای خشک، خاطرنشان کرد: شهروندان با مراجعه به پرتال این سازمان می‌توانند از نحوه جمع‌آوری پسماند خشک در مناطق مختلف شهر مطلع شوند، در هر منطقه با خودرو و آهنگ مشخص پسماندهای خشک را جمع‌آوری می‌کنند.

مقصودی با بیان اینکه انتظار ما از شهروندان تفکیک زباله است و شهروندان می‌توانند مواد ارزشمند ضایعات خود را بفروشند، تاکید کرد: هدف، اجرای صحیح تفکیک زباله از مبدا است تا حجم تولید زباله کاسته شود، این مهم مزیت جدی برای حفظ محیط زیست محسوب می‌شود و جلوی نابودی مواد ارزشمند را می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبودهای دارویی هر ماه اعلام می‌شود
  • سازمان غذا و دارو تنها مرجع اعلام کمبود‌های دارویی در کشور
  • قیمت جدید مرغ امروز ۲۷ اسفندماه
  • پای مارک زاکربرگ به فروش مواد مخدر باز شد!
  • قیمت جدید مرغ امروز ۲۷ اسفتدماه
  • پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!
  • ۷۰ هزار تن از تولید گوشت مرغ مازاد بر نیاز کشور است
  • معاون سازمان غذا و دارو خبر داد؛ پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
  • ارزآوری ۹.۲ میلیون دلاری صادرات دارو و فرآورده‌های دامی در سمنان
  • در روزهای پایانی سال ۲ برابر زباله تولید می شود