Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:57:54 GMT

برنامه‌های رادیو فرهنگ در روزهای آخر ماه صفر

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۷۰۵

برنامه‌های رادیو فرهنگ در روزهای آخر ماه صفر

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام آخر صفر که مصادف با رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) است ویژه برنامه های مختلف روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

«جلوه حُسن» ویژه برنامه شهادت امام حسن مجتبی (ع) روز ۱۵ آبان ساعت ۱۸:۳۰، سخنرانی مرحوم حجت الاسلام رحمانی با موضوع پیامبر اکرم (ص) ساعت ۲۰:۳۰، ویژه برنامه «شکوه یک صلح» با موضوع صلح امام حسن (ع) ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عطر لطیف یاس» از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ ویژه برنامه رحلت حضرت رسول (ص) و امام حسن (ع) است که ساعت ۹ روز ۱۶ آبان به صورت زنده روی آنتن می رود. برنامه «باغ های معطر گل سرخ» با موضوع پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) ساعت ۱۱، «خورشید در هوای ماتم» ویژه برنامه شب شهادت امام رضا (ع) ساعت ۲۰:۳۰ کاری از گروه ادب و هنر و ویژه برنامه «بهشت هشتم» ویژه شهادت امام رضا ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود.

برنامه زنده «پر گشودن به آسمان هشتم» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روز پنجشنبه ۱۷ آبان روی آنتن می رود و در ساعت ۱۵ همان روز «یک لقمه برکت» روی آنتن می رود.

رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز بشنوید.

کد خبر 4450658 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو فرهنگ ماه صفر تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود سینمای مستند فیلم سینمایی سریال ایرانی اربعین حسینی کنسرت موسیقی شبکه سه سیما برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت این برنامه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۲ با اجرای احمد شفازاده به صورت زنده از امامزاده عینعلی زینعلی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

سخنران این برنامه حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری بهاری است که درباره مکتب فقه جعفری و مسئله توسل و شفاعت به اهل بیت (ع) در قاموس شیعه گفتگو می‌کند و محمود تاری در رثای امام جعفر صادق (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

این ویژه برنامه در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بعد از اذان ظهر و عصر روی آنتن می‌رود.

سخنرانی مذهبی این ویژه برنامه حجج الاسلام نوروزپور و موسوی متقی هستند که درباره موضوع برنامه به گفتگو می‌نشینند.

همچنین حاج علی مهدوی نژاد ذاکر اهل بیت (ع) با نوای گرم خود مداحی خواهد کرد.

ویژه‌ برنامه «قرار» تولید گروه معارف شبکه پنج سیماست که در مناسبت‌های مختلفی مذهبی روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ