Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فریبا محمدلو روز دوشنبه در کارگاه آموزشی طرح ملی گفت و گوی خانواده افزود: از سوی دیگر نبود آموزش های زندگی مشترک و تربیت غیراصولی فرزندان باعث بروز اختلافات در خانواده شده و در بسیاری مواقع به طلاق می انجامد.
وی بیان کرد: افزایش طلاق و آسیب های اجتماعی خانواده ها در بسیاری مواقع به دلیل نبود گفتمان در درون خانواده است که این موضوع باید قبل از ازدواج به جوانان آموزش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدلو تربیت صحیح در درون خانواده و آموختن هنر زن بودن و هنر مرد بودن را از وظایف عمده پدرها و مادرها عنوان کرد و گفت: این شیوه تربیت نیز بدون گفت و گو در بین اعضای خانواده ها ممکن نخواهد شد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از اجرای طرح ملی گفت و گوی خانواده در سطح کشور و استان خبر داد و
ادامه داد : در قالب این طرح مشکلات مربوط به نبود گفتمان در درون خانواده ها با مشارکت مسوولان فرهنگی و کارشناسان حوزه خانواده بررسی و برنامه هایی برای افزایش گفتمان بین اعضای خانواده ها اجرا می شود.
کارگاه اموزشی طرح ملی گفتمان خانواده از امروز به مدت 2 روز در استان اردبیل برگزار می شود.
3006/ 1257

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خانواده زندگی مشترک طلاق آسیب های اجتماعی ازدواج مشکلات استان اردبیل آسیب های اجتماعی ازدواج خانواده زندگی مشترک مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این مراسم به مناسبت هفته سلامت و عقیدتی سیاسی  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • ناآگاهی مهمترین علت مصرف الکل و دخانیات
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق