Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:23:27 GMT

مصاف تیم فوتبال کاسپین قزوین و داماش گیلان در رشت

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۳۱۱۶

مصاف تیم فوتبال کاسپین قزوین و داماش گیلان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های فوتبال دسته دو باشگاه های کشور و در بازی هفته هشتم، تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر داماش گیلان مصاف می کند.

این بازی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.

شاگردان سعید دقیقی در تیم کاسپین با ۸ امتیاز در مکان نهم قرار دارد.

نایب قهرمانی سنگنورد قزوینی در رقابت های آسیایی

در جریان مسابقات سنگنوردی جوانان آسیا، میلادعلیپور ملی پوش قزوینی در ماده سرعت رده سنی جوانان موفق به کسب به مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها در چین برگزار می شود.

دیدار دوستانه والیبال برنده نداشت

تیم والیبال شهرداری قزوین که خود را برای شرکت در رقابت های لیگ یک والیبال کشور، آماده می کند، در اولین دیدار تدارکاتی برابر تیم شهداب یزد، با توافق سرمربی دو تیم به تساوی ۲-۲ رسیدند.

بازی دوم دو تیم امروز ساعت ۱۶ در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می شود.

برد خانگی تیم فوتبال سفیر آبیک

در ادامه رقابت های لیگ سه فوتبال کشور و در بازی هفته هفتم، تیم سفیر نوین آبیک موفق شد با یک گل تیم شهرداری نوشهر را شکست دهد.

تیم سفیر با این برد ۱۲ امتیازی شد و به مکان چهارم گروه صعود کرد.

این بازی در ورزشگاه قشلاق آبیک برگزار شد.

هفتمین دوره مسابقات شطرنج آزاد سریع مهدی بویه قزوین برگزار شد

در پایان این رقابت ها، استاد بین المللی آرین غلامی از مازندران با کسب ۸.۵ امتیاز قهرمان شد، استاد فیده امیر محمد حمیدی از مرکزی و آبتین عطاخان از قزوین هم دوم و سوم شدند.

هفتمین دوره رقابت های شطرنج آزاد سریع مهدی بویه با حضور ۹۴ بازیکن از ۹ استان کشور طی ۹ دور به روش سوئیسی در بنیاد شطرنج مهدی بویه قزوین برگزار شد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگری استان با شناخت برترین ها به پایان رسید

در بخش بانوان، طاهره نصیری، طاهره ابراهیمی توانا و وحیده خواجه حق وردی عناوین برتر را کسب کردند.

در بخش مردان هم محسن پارسایی مهر، حسین مبارک آبادی و رضا شیخلر اول تا سوم شدند.

این رقابت ها در مجموعه ورزشی طیبین کوثر برگزار شد.

کد خبر 4450686

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال مسابقات سنگنوردی ورزش و جوانان قزوین اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد گرگان راهپيمايي 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز خطبه های نماز جمعه سنندج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین