Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@02:26:45 GMT

سرقت ۱۲ میلیون دلاری از یک ایرانی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۳۵۸۶

رکنا: پلیس ترکیه موفق شد تابلوی نقاشی ۱۲ میلیون دلاری یک فرد ایرانی که توسط دو سارق دزدیده شده بود را کشف و ضبط کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، یک تابلوی نقاشی که گفته می‌شود یکی از آثار مربوط به «آنری ماتیس»، هنرمند Artist مشهور فرانسوی قرن بیستم است، در استان جنوبی آنتالیا در ترکیه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تابلوی نقاشی که ارزش آن حدود 12 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، در منطقه آلانیای آنتالیا واقع در جنوب ترکیه کشف شد. دو تن نیز به اتهام سرقت Stealing آن بازداشت شدند.پلیس ترکیه پس از آن عملیات جست‌وجوی این تابلوی گرانبها را آغاز کرد که یک شهروند ایرانی ‌الاصل با طرح شکایتی در اداره پلیس Police اعلام کرد دو مظنون با تهدید اسلحه، این تابلوی نقاشی را از وی ربوده‌اند.

این فرد ایرانی اظهار داشت: مالک این تابلوی نقاشی است و آن را از پدربزرگش به ارث برده است. پلیس ترکیه اعلام کرده است، پس از پیدا شدن این تابلوی نقاشی قرار است کارشناسان اصل بودن این اثر هنری و همچنین گواهی و اسناد مالکیت آن را بررسی کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید! دولت برای سهمیه بندی بنزین آماده شد مسکن هم بدجوری گران شد / درصد شوک آور میزان گرانی! سواستفاده از مجری زن ایرانی در کشورهای عربی +عکس جنجال دستکاری ژنتیکی مردم ایران توسط امریکایی ها! زن گربه ای مشهور جهان ورشکست شد! +تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 23 روز تجاوز وحشیانه به دختر 5 و 18 ساله اصفهانی / مرد بیرحم همانند صدام است + عکس تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس دردسر پیام‌های عاشقانه زن جوان برای شوهرش کلاهبرداری با دوربین‌های لخت‎کن / پلیس فتا هشدار داد این 9 مرد جوانان تهرانی را به گرداب کیونت می کشاندند + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه هنرمند Artist سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث ترکیه کشف و ضبط نقاشی پلیس ایرانی عکس ایران فیلم زن جوان قتل دختر عجیب پزشک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه