Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید رجبلو معلول 98 درصد کرجی و بنیان گذار استارت آپ همیار مهر در کشور با رد مدارک پزشکی توسط نظام وظیفه کرج به خدمت سربازی فراخوان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها در گوشه ای از شهر کرج جوانی 31 ساله با معلولیت 98 درصدی زندگی می کند که علی رغم محدودیت های شدید جسمی بنیانگذار استارت آپ همیار مهر در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید رجبلو که پیش از این در گفتگو با خبرنگار تیتریک ، از مشکلات روزمره خود و عدم حمایت مسئولین گفته بود و تاکید داشت از کمک های آنها صرفا جیغ، آفرین و هورا نصیبش شده است طی ماه های اخیر با مشکل بزرگتری دست و پنجه نرم می کند.

وی در صفحه توئیتر خود آورده است: لطفا صدای من را به سازمان وظیفه ناجا برسانید. بعد از چند بار کمیسیون توسط متخصصین نظام وظیفه بیمارستان امام سجاد (ع) و اخذ تائیدیه معافیت، نظام وظیفه کرج هیچ مدارکی از من قبول نکرده و مجددا کمیسیون پزشکان شهرستان فردیس را خواستار شدند.

رجبلو با طرح این سوال که آیا ۹۸ درصد معلولیت معاف نیست؟ ادامه داد: مهر مشمولی به پیکر من کوبیده شد اما جالب است که هیچگاه حق تحصیل را در زمان لازم به من یادآور نشدند اما هر سال گوشزد می کردند که مبادا از خدمت وظیفه غافل شوی.

شایان ذکر است این جوان 31 ساله کرجی با معلولیت s.m.a متولد شده و به مرور عضله هایش بر اثر این بیماری تحلیل رفته است.

به نظر می رسد خواسته یک معلول 98 درصدی برای معافیت از خدمت سربازی خواسته بزرگی نیست زیرا اغلب افراد متمول این وظیفه را با پول خریداری می کنند و یا بعضا با بهانه های مختلفی از انجام خدمت برای وطن سر باز می زنند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در بانه 

به گزارش قدس آنلاین، سردار لطف الله دارابی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: بر اثر تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: بررسی ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهید «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • شهادت یک مرزبان در بانه 
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان