Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@02:30:48 GMT

◄ مسابقه رجا: کتاب بخوانید و رایگان سفر کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۳۷۲۵

◄ مسابقه رجا: کتاب بخوانید و رایگان سفر کنید

تین‌نیوز | 

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ آبان) و باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر هم‌وطنان با حمل‌ونقل ریلی و مسافرت با قطار، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، با اعلام این خبر افزود: هم‌وطنان عزیز می‌توانند با شرکت در مسابقه یادشده طی دوره زمانی ۱۹ آبان ماه الی دو آذرماه از جایزه سفر رایگان با قطار‌های رجا برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح محتوایی درزمینه‌ی حمل‌ونقل ریلی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا و امکانات و خدمات قطارهای این شرکت به‌صورت الکترونیک در وب‌سایت شرکت قرار داده‌شده و عموم مردم، بامطالعه محتوای مزبور قادر به شرکت در مسابقه طراحی‌شده (پاسخ‌گویی به سؤالات چهارگزینه‌ای) خواهند بود.

شرکت‌کنندگان در مسابقه کتاب‌خوانی رجا با دادن پاسخ صحیح به سؤالات، در قرعه‌کشی شرکت داده‌شده  و به ۱۰ نفر از برندگان، یک کوپه چهارتخته بلیت رفت‌وبرگشت رایگان از قطارهای رجا (مسیر و قطار به انتخاب فرد برنده) جایزه داده می‌شود. این بلیت تا پایان برنامه زمستان (۲۴ اسفندماه) برای برندگان قابل‌استفاده خواهد بود.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت رجا می‌توانند از تاریخ ۱۹ آبان ماه به سایت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir  مراجعه کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد