Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:56:08 GMT

یادواره شهدای دانش آموز خلخال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۳۷۷۲

یادواره شهدای دانش آموز خلخال برگزار شد

اردبیل - ایرنا - یادواره 52 شهید بسیج دانش آموزی شهرستان خلخال همزمان با یادواره 36 هزار شهید دانش آموز کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، رییس اداره تبلیغات اسلامی خلخال روز دوشنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد 36 هزار شهید دانش آموز کشور و شهدای بسیج دانش اموزی این شهرستان گفت: خون شهدا در امتداد خون پاک شهدای کربلا بوده و راه شهدا ادامه راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا و برای احیای ارزش های الهی و اسلامی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سید محسن محسنی افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره ها و برنامه های ما ندارند و این ما هستیم که برای فراموش نشدن از ذهن شهدای گرانقدر نیازمند اجرای این گونه برنامه ها هستیم.
وی اظهار داشت: اگر خواستار حمایت معنوی شهدا و گم نشدن در پیچ و خم های زندگی امروزی هستیم نباید پیام شهدا را فراموش کنیم.
سخاوت بیرامی ، مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این یادواره با تقدیر از حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان گفت: دانش آموزان نیاز به دشمن شناسی برای گمراه نشدن از راه راست دارند که برگزاری دوره های بصیرت افزایی در مدارس این منطقه در این راستا صورت می گیرد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانش آموز محسني يادواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته دست به چهار جنایت جدید علیه غیرنظامیان زده که ۴۲ شهید و ۶۳ زخمی د رپی داشته است.

او در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با گذشت ۱۹۶ روز از جنگ، تعداد شهدا به ۳۴۰۱۲ و تعداد زخمی‌ها به ۷۶۸۳۳ نفر افزایش یافته است و همزمان پیکر هزاران شهید همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مانده و کار آواربرداری نیز به کندی پیش می‌رود.

در این میان با خروج نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس، نیرو‌های امدادی با فراغ بال بیشتری در حال جست‌و‌جوی پیکر شهدا هستند و در بیمارستان الشفاء در شهر غزه نیز که سه هفته از خروج ارتش اسرائیل می‌گذرد، جست‌و‌جو‌ها ادامه دارد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرده است که ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفاء اقدام به دفن پیکر شهدا در چند متری زمین کرده و روی آن را شن و ماسه و زباله ریخته است.

اما در ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، جنگنده‌های این رژیم، عصر امروز اردوگاه «الشاطی» واقع در ساحل غزه را به شدت بمباران کردند که به شهادت و مجروحیت تعدادی از اهالی غزه منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود