Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ امام جمعه نجف آباد گفت: آمریکایی ها سفارت خود را برای برنامه ریزی علیه کشور ما به لانه جاسوسی مبدل کرده بودند.
حسناتی افزود: امروز؛ روز مقابله با استکبار، روز توجه به دانش آموز و علم و نگاه درست به آینده کشور است.
امام جمعه نجف آباد تأکید کرد: خداوند به ما توجه داده است که اگر سعادت دنیا و آخرت را می خواهید باید روی پای خود بایستید و عزیز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: دین ما، مکتب ما و اهل بیت ما از ما خواسته اند که عزیز باشیم و ذلیل نباشیم.
حسناتی خاطرنشان کرد: مسلمان مرگ را می پذیرد ولی پستی ذلت را نمی پذیرد.
امام جمعه نجف آباد ادامه داد: روح قرآن ما، دین ما، شرف ما، انسانیت ما، این را می گوید که اگر دنیا و آخرت می خواهید، عزت می خواهید، سعادت می خواهید بر دارایی های خود تکیه کنید و یقین بداند که قطعاً پیروز خواهید شد.
حسناتی در پایان گفت: 13آبان روز اعلام همدلی، وحدت، حضور و تجدید میثاق با رهبری و تجدید پیمان با یکدیگر و یادآوری دارایی هایمان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم