Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:55:58 GMT

احتمال غیبت هافبک یووه مقابل یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۳۹۱۹

احتمال غیبت هافبک یووه مقابل یونایتد

بلیس ماتوئیدی، هافبک یوونتوس احتمالا قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل منچستریونایتد نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در خط میانی یوونتوس همچنان ادامه دارد و آخرین بازیکنی که به فهرست مصدومان اضافه شد، بلیس ماتوئیدی، هافبک فرانسوی یوونتوس است. سامی خدیرا پیش تر دچار مصدومیت عضلانی شده بود و امره جان به خاطر جراحی، قادر به همراهی تیمش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال روز گذشته، ماتوئیدی نیز نتوانست تیمش را در تمرینات همراهی کند و احتمالا در دیدار برگشت مقابل یونایتد که در تورین برگزار می‌شود، غایب خواهد بود.

 

 

 

 

میرالم پیانیچ و رودریگو بنتانکور حالا تنها هافبک‌های وسط یوونتوس هستند که به طور حتم به بازی با یونایتد می‌رسند و آلگری در چینش بازیکنانش کار سختی پیش رو خواهد داشت. داگلاس کاستا نیز تمرینات را از دست داده و تحت درمان قرار گرفته و ماریو مانژوکیچ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، تنها در بخشی از تمرینات تیمش را همراهی کرد.

 

به نظر می‌رسد که آلگری با بحران مصدومان برای بازی روز چهارشنبه روبرو است و باید دید در نهایت سرمربی ایتالیایی چه تصمیماتی اخذ خواهد کرد.

بلایسه ماتویدی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری

سیتیزن ها دو بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

طرفداری | فیل فودن و روبن دیاز دو غایب مهم منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست هستند.

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. در لیست منچسترسیتی نام فیل فودن و روبن دیاز چه در ترکیب و چه روی نیمکت دیده نمی شود که طبق اعلام باشگاه، غیبت این دو بازیکن به علت بیماری است. فیل فودن در بازی قبلی منچسترسیتی مقابل برایتون بریس کرده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید