Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@21:21:48 GMT

جنگ جهانی جمعیت رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۳۹۹۹

جنگ جهانی جمعیت رونمایی می‌شود

نشست تخصصی و مراسم رونمایی مجموعه کتاب «جنگ جهانی جمعیت» با سخنرانی اساتیدی چون حسن عباسی و حسن رحیم‌پور ازغدی، ۲۲ آبان در حوزۀ هنری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نشست تخصصی و مراسم رونمایی مجموعه کتاب «جنگ جهانی جمعیت» با سخنرانی اساتیدی چون حسن عباسی و حسن رحیم‌پور ازغدی، ۲۲ آبان در حوزۀ هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه حسن عباسی، رئیس اندیشکدهٔ یقین، حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و علی‌اکبر محزون، مدیرکل دفتر جمعیت و سرشماری مرکز آمار ایران، در کنار صالح قاسمی، نویسنده و پژوهشگر جمعیت، دربارۀ تهدیدات جمعیتی به بحث می‌پردازند و مجموعه کتاب 7 جلدی «جنگ جهانی جمعیت» رونمایی می‌شود.

مجموعۀ پژوهشی «جنگ جهانی جمعیت» اثر صالح قاسمی، پژوهشگر مسائل جمعیت است. کتاب‌های «کندو»، «پایان پویایی»، «قتل عام خاموش»، «باید برگردیم»، «نسخۀ بدلی» و «من قاتل نیستم» و کتاب «یک نان‌آور بیشتر» تازه ترین اثر این مجموعه، همگی به همت نشر خیزش نو منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها حاصل پژوهش‌های قاسمی دربارۀ تهدیدات جمعیتی و آمار و ارقام درخصوص بحران جمعیت ایران، سیاست‌های جمعیتی ایران و کشورهای دیگر، طرح‌های نظام سلطه برای مهار جمعیت جهان و... است.

نمایش فیلم مستند «راه بی بازگشت» و تقدیر از فعالان رسانه و هنر در حوزۀ جمعیت بخش‌های دیگر این مراسم هستند.

این برنامه به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی، نشر خیزش نو، مرکز مطالعات راهبردی جمعیت و حوزۀ هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۲ آبان در سالن سورۀ حوزۀ هنری واقع در خیابان سمیه، قبل از تقاطع حافظ، حضور یابند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جنگ جهانی جمعیت حسن رحیم پور ازغدی حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع رونمایی شد
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا