Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان،  دکتر غفرالهی، رئیس هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان طی نشستی صمیمانه، با کارکناناین بانک در شهر  مشهد مقدس دیدار و گفتگوکرد.


  در پی این دیدار کارکنان به بیان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود پیرامون مسائل شعبه و امور رفاهی در راستای بهبود فرایند اقدامات پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر غفرالهی نیز از زحمات همکاران در دستیابی به اهداف عالیه بانک ابراز رضایت کرد.

رئیس هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان با اشاره به پتانسیل های استان خراسان در زمینه جذب منابع، مشارکت کلیه پرسنل استان را در مقوله بازاریابی خواستار شد و بر سوددهی و عملکرد بهینه شعب تاکید کرد.

وی ضمن تشریح کامل وضعیت بانک برای پرسنل حاضر درجلسه گفت: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان زمینه های هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون، شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء عملکرد این مجموعه درآینده نزدیک خواهیم بود

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد

امتداد - شعبه توحید بانک مسکن در اهواز به منظور بهره وری مناسب و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به منطقه کیانشهر اهواز منتقل شد و به این ترتیب اولین شعبه بانکی در این منطقه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یاور عسکری مدیر شعب استان خوزستان تسهیل در پرداخت تسهیلات ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن و نیز تامین مالی دو پروژه بزرگراهی در استان شامل دارخوین – شادگان و خیرآباد – بهبهان را از مهم ترین دلایل انتقال شعبه توحید به منطقه کیانشهر اهواز برشمرد.

 

 

 

وی ادامه داد: کیانشهر یکی از مناطق تقریبا جدید اهواز به شمار می رود که در مدت اخیر، ساخت و ساز در آن رونق گرفته است و نیاز بود که سازندگان مسکن، فعالان صنعت ساختمان و اهالی منطقه از وجود یک شعبه بانکی بهره مند شوند که خوشبختانه بانک مسکن در این زمینه پیشگام بود و اولین شعبه بانکی در این منطقه را افتتاح کرد.

به گفته عسکری بسیاری از ساخت و سازها در این منطقه با استفاده از تسهیلات بانک مسکن صورت گرفته است. مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان ابراز امیدواری کرد با اغاز به کار این شعبه در منطقه کیانشهر بتوانیم خدمات مناسب و مورد نیاز به مردم منطقه ارایه دهیم و زمینه عمران و آبادی و توسعه در منطقه کیانشهر اهواز را بیش از گذشته مهیا کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق خواهد افتاد
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان