Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه در این همایش که وزرای کشور و دفاع، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، نمایندگان وزارتخانه‌ها و استانداران کشور حضور داشتند با اهدای لوح تقدیری از برنامه‌ها و تلاش‌های موثر استاندار کرمانشاه در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل و به عنوان استاندار نمونه این حوزه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۴۹ روز پس از انتصاب بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه، زلزله ۷.۳ ریشتری غرب استان را لرزاند و به گفته مسئولان کشور، بازوند در مدیریت زلزله موفق عمل کرده است.
براساس آمار‌ها بازوند استاندار کرمانشاه تاکنون بیش از ۸۵ جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده در این مناطق تشکیل شده و هر هفته از این مناطق بازدید میدانی دارد.
هوشنگ بازوند از ۲ مهر ۱۳۹۶ با رای اعتماد هیات دولت به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شد. او تحصیلکرده لیسانس عمران، فوق لیسانس برنامه ریزی توریسم و دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری منطقه‌ای است.
وی پیش از این استاندار استان لرستان بود و از شهریورماه ۱۳۹۲ تا شهریور ۱۳۹۶ در این سمت قرار داشت.
از جمله دیگر سوابق کاری استاندار فعلی کرمانشاه می‌توان به فرمانده گردان مهندس المهدی وابسته به قرارگاه صراط در سال ۱۳۶۶، معاونت پشتیبانی و اداری و مالی شرکت مس سرچشمه کرمان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه همدان، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه‌گذاری همدان، رئیس هیات مدیره ذوب آهن غرب کشور، رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی همدان، رئیس هیات مدیره شرکت بین‌المللی ساختمان (وابسته به بانک ملی)، عضو هیات مدیره هلدینگ سیمان سیدکو، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه وزارت کشور وزارت دفاع بازسازی مناطق زلزله زده قرارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها

علی چاله‌چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندار‌های اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • نمونه ایرانی پدافند ضدهوایی بوک روسی در ایران/ عکس
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟