Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پناهیان مسئول سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت: با توجه به دغدغه مردم منطقه سه راه گوهر دشت کرج در رابطه با متکدیان ، دست فروشان ، ساخت و ساز غیر مجاز و غیره ... تصمیم به دعوت از مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج جهت پاسخ گویی و رفع مشکلات مردم منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج  آقای عزیزی ابتدا از شهر وظایف این اداره برای نماز گزان و اهالی محترم محل توضیح داد و از برنامه های اجرا شده و درحال اجرای این اداره توضیحات کاملی را دادند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری ادامه داد : مردم محل و نمازگزاران محترم مسجدالمهدی(عج) از مشکلات خود راجب متکدیان اتباع بیگانه و دست فروشانی که در عابر پیاده باعث اذیت و آزار شهروندان جهت رفت و آمد هستند و ساخت و ساز غیر مجاز و آسفالت های خراب و فرسوده خیابان ها و غیره با مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری بحث و گفت و گو کردند.

پناهیان اظهار داشت: آقای عزیزی به تک تک سوالات مردم کامل پاسخ دادند و قول مساعد جهت رفع مشکلات مردم دادند و سپس به صورت تک به تک و خصوصی با نمازگزاران دیدار و گفت و گو کردند و مشاوره های تخصصی لازم را به این عزیزان دادند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری در پایان گفت: در این میز خدمت ۱۸۰ نفر حضور داشتند که خواسته های خود را با مدیر محترم در ارتباط گذاشتند و امام جماعت محل و نمازگزاران و اهالی محل رضایت کامل تز این برنامه را داشتند و خواستار این بودند که حضور مسئولین شهری و پاسخ گویی به مردم هر ماه یکبار در این مسجد اتفاق بی افتد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

این رزمایش در دو بخش شامل «مانور با هدف آرایش گرفتن واحدهای نظامی و تغییر به فاز ضدحمله پس از صدور فرمان از سوی سامانه هشدار بحران هسته‌ای(Hwasanpalryong) و همچنین مانور کار کردن با سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای » برگزار شد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

هدف اصلی این رزمایش نمایش قابلیت اطمینان، برتری، قدرت و ابزارهای متنوع هسته‌ای کره شمالی و تقویت قوای هسته‌ای این کشور هم از حیث کیفیت و هم از لحاظ کمیت اعلام شده است.

به نوشته KCNA، این رزمایش که «ماشه‌ هسته‌ای» نام دارد، «هشدار روشن به دشمنان است زیرا همزمان با مقطعی انجام شد که دشمنان با اقدامات به شدت تحریک‌آمیز و خصمانه، هیاهوی نظامی علیه کره شمالی به‌راه انداخته‌اند.»

کد خبر 6086267

دیگر خبرها

  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن