Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در حالی خود را آماده سفر به ایران برای رویارویی با پرسپولیس در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند که در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ به برتری رسیدند. کاشیما آنتلرز در حالی شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در طول 11 روز چهارمین بازی خود را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در تاریخ 31 اکتبر (چهارشنبه 9 آبان) به مصاف سرزو اوزکا رفتند و سپس در تاریخ 3 نوامبر (شنبه 12 آبان) با پرسپولیس در ژاپن دیدار کردند و اکنون پس از بازی فردا (سه‌شنبه 15 آبان) مقابل  کاشیوا ریسول در هفته سی‌ودوم جی‌لیگ ژاپن باید خود را آماده رویارویی با پرسپولیس در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 10 نوامبر (شنبه 19 آبان) کنند.

گو اویوا در آستانه بازی با کاشیوا ریسول گفت: ما از شروع فصل با برنامه فشرده بازی‌ها کنار آمده‌ایم و فکر نمی‌کنم که اکنون باید این موضوع را بهانه کنیم. ما 90 دقیقه تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فاصله داریم و بر این باورم که بازیکنانم برای قهرمانی بازی خواهند کرد. ما ترکیب خوبی از بازیکنان داریم و بازیکنانی که در بازی با سرزو اوزاکا فرصت بازی پیدا کردند، ما را به پیرزوی یک بر صفر در آن بازی رساندند. اطمینان دارم که اگر آنها فرصت بازی دوباره پیدا کنند، همین عملکرد را در بازی با کاشیوا ریسول ارائه خواهند داد.

سرمربی کاشیما آنتلرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازیکنان شاید اکنون به لحاظ فیزیکی و روانی خسته باشند، اما با چند روز استراحت چشم به بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت. ما می‌دانیم که هواداران پرسپولیس چطور از تیم‌شان حمایت می‌کنند اما ما شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و بازیکنانم بر خستگی فیزیکی و روحی خود غلبه خواهند کرد و برای بازی برگشت با پرسپولیس آماده خواهند بود.

گو اویوا در پایان با اشاره به جو وحشتناک ورزشگاه آزادی در بازی برگشت دو تیم تأکید کرد: می‌دانیم که در بازی برگشت در ورزشگاهی مملو از تماشاگر بازی خواهیم کرد اما فکر نمی‌کنم که بازیکنانم به این سادگی دچار هراس شوند چون روی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده‌ایم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران پرسپولیس لیگ قهرمانان بازی ورزشگاه آزادی ژاپن لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس کاشیما سرمربی کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال