Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۷ ویژگی‌های ۲ سامانه بومی تلاش و سوم خرداد را اعلام کرد. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار موسوی سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 97 با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در این رزمایش، گفت: امروز در این رزمایش شاهد بهره‌برداری از سامانه‌های موشکی تلاش و سوم خرداد بهینه سازی شده در راستای انهدام اهداف نفوذی به محدوده و منطقه رزمایش بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موشک پدافندی سپاه "پهپاد مهاجم دشمن فرضی" را سرنگون کرد

وی ادامه داد:علیرغم اینکه اهداف تعیین شده دارای سطح مقطع راداری پایینی بودند، ولی این سامانه‌ها که بومی و تولید داخل هستند با قابلیت‌های که دارند با موفقیت اهداف نفوذی را مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 97 به ویژگی‌های دو سامانه تلاش و سوم خرداد بهینه شده اشاره کرد و افزود: چابکی بالا، سرعت عمل بالا در آماده سازی، توانمندی انجام عملیات در محیط جنگ الکترونیک و نیازمندی به حداقل کارکنان و تدوام و پایداری در عملیات‌ها در شرایط مختلف جوی و شبانه‌روزی از جمله ویژگی‌های این دو سامانه است.

امیر موسوی تصریح کرد: در آینده شاهد آزمایش و به‌کارگیری تسلیحات و سامانه‌های موشکی و سیستم‌های توپخانه‌ای و ترکیب سامانه‌های موشکی با توپخانه برای انهدام اهداف نفوذی و همچنین عملیات مقابله با موشک‌های کروز و سطح مقطع راداری با سرعت بالا، خواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی این رزمایش اظهار داشت: تاکید بر بهره‌برداری از سامانه‌های بومی تولید شده در داخل به منظور نمایش اقتدار و توانمندی مدافعان آسمان ولایت با اتکا و نگاه به داخل از جمله ویژگی‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S15,1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم