Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی آزادی متخصص جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران گفت: با مراجعه بیمار 55 ساله مازندرانی با علائم درد در ناحیه کمر که با انتشار به اندام های تحتانی همراه بوده، به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار ،قرار شد برای بیمار ام آر آی انجام شود که با وجود باتری در قلب بیمار، این امکان وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر آزادی افزود: اجرای سیتی میلیوگرافی بر روی بیمار در این شرایط، این اقدام را برای نخستین بار در مازندران در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار با موفقیت میسر ساخت.
به گفته وی؛ در سیتی میلیوگرافی با تزریق یک نوع مایع به نام ویزئوپک درون نخاع کمر بیمار ، موجب شد تا بعد از سی تی اسکن ،سطح درگیری در نخاع مشخص و با موفقیت بودن این اقدام ، بیمار برای عمل جراحی کاملا آماده شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پزشکی اعصاب نخاع بیمار فریدونکنار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است