Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@01:38:21 GMT

تخفیفات ویژه بیمه امید در « جشنواره عید وحدت 97 »

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۵۵۶۹

تخفیفات ویژه بیمه امید در « جشنواره عید وحدت 97 »

پول‌نیوز - شرکت بیمه امید ، به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و با تبریک حلول ماه ربیع الاول جشنواره ای با تخفیفات ویژه در کلیه رشته های اشخاص و اموال برگزار می نماید.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جشنواره مذکور با نام "جشنواره عید وحدت 97" از تاریخ 18 آبان ماه 1397 به مدت یکماه ، به شرح ذیل در کلیه شعب و نمایندگی های بیمه امید اجرایی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه امید پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت

وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند (فیلم)
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند + فیلم
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند