Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که شاگردان علی دایی شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارند. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط فعلی سایپا و بازی این تیم برابر سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بعد از پیروزی برابر استقلال در جام حذفی، حال بازیکنان روحیه و انگیزه بالایی برای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم خودمان را آماده بازی با سپاهان می‌کنیم و امیدوارم که در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی دیدار با سپاهان را سخت توصیف کرد و افزود: بازی با سپاهان در اصفهان برای هیچ تیمی آسان نیست. آنها جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند که نتایج خوبی هم گرفته‌اند، ولی ما هم سایپا هستیم و با حذف استقلال پتانسیل فنی خودمان را نشان دادیم. مقابل سپاهان هم با اینکه در زمین حریف بازی خواهیم کرد، اما دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا با اشاره به شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی تصریح کرد: ما شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی داریم. جدا از اینکه بازیکنان خوبی در سایپا هستند، ما علی دایی را روی نیمکت‌ داریم که تبحر خاصی در قهرمانی جام حذفی دارد. باید بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم که در بازی با صنعت نفت هم برنده از زمین بیرون بیاییم و یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی دایی سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی دایی سایپا علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در آمار بازی‌های رو در رو عملکرد قابل توجهی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۳ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هشت بار سپاهان پیروز شده است و در سوی مقابل استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده است، ضمن اینکه چهار تقابل دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۳ تقابل لیگ برتری دو تیم ۳۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم سپاهان و ۱۳ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی سه بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و دو بار در اهواز رقم خورده است.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان

کد خبر 751057

دیگر خبرها

  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم