Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: در فاصله‌ای که شهردار انتخاب می‌شود تا زمانیکه وزیر برای او حکم بزند، شهرداری باید یا شهردار و یا سرپرست داشته باشد و الان هنوز چیزی در این خصوص مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه صحبت‌هایی در این مورد انجام شده، ولی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم، گفت: از روز سه شنبه به بعد می‌توان در خصوص این موضوع صحبت کرد و تنها چیزی که تا این لحظه مشخص شده، این است که پنج گزینه شهرداری تهران روز سه‌شنبه معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعطا در خصوص خبر دیگری مبنی بر اینکه آقای هاشمی شهردار نخواهد شد و در شورا می‌ماند، گفت: من تا این لحظه انصرافی از آقای هاشمی ندیدم و جایی هم ندیدم که بگوید می‌خواهم در شورا بمانم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهردار تهران محسن هاشمی سخنگوی شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو